Ο οίκος Gucci φέρνει την πιο cinematic εμπειρία με τη νέα του συλλογή
Η εβδομάδα του GucciFest θα δώσει την ανάσα που τόσο θέλει ο Alessandro Michele.
Ο οίκος Gucci ανήκει σε εκείνους που παραδοσιακά εντυπωσιάζουν με τις πασαρέλες τους. Όλο το team που βρίσκεται στο παρασκήνιο και το δημιουργικό τους ταλέντο χαρίζουν στο κοινό σόου που θυμούνται για πολλά χρόνια. Δε χρειάζεται να πάμε πολύ πίσω για να βρούμε αποδείξεις. Μια ματιά στη συλλογή Fall / Winter 2020 είναι πέρα από αρκετή για να δείξει την πολυετή ιστορία που βρίσκεται στα σχέδια του οίκου.
Ο COVID-19, ωστόσο, στάθηκε ως εμπόδιο στη συνέχιση της διεξαγωγής των catwalk. Για αυτόν τον λόγο, πολλά brands έστρεψαν το βλέμμα τους προς την ανάδειξη τρόπων με τους οποίους να κρατηθεί ζωντανός ο θεσμός της μόδας, απλά προσαρμοσμένος στα νέα δεδομένα, και ένας οίκος, όπως ο Gucci δε θα γινόταν να μη βρίσκεται στην πρώτη γραμμή.
Ήδη από πέρσι, χαράχθηκε ένας νέος δρόμος με τη συλλογή «Epilogue». Η ομάδα του οίκου συμμετείχε όχι μόνο στο σχεδιαστικό και το διαδικαστικό κομμάτι, αλλά τα μέλη της μετατράπηκαν σε μοντέλα για να βιώσουν ακόμα περισσότερο τα δημιουργήματά τους. Φέτος, η ευφάνταστη σκέψη συνεχίζεται με αυτό που η εταιρεία ονομάζει «GucciFest».
https://www.instagram.com/p/CHM5v1lplmk
Το GucciFest είναι ουσιαστικά ένα φεστιβάλ με ψηφιακές ταινίες που θα προβάλει μέσα από επτά επεισόδια τη νέα συλλογή του creative director, Alessandro Michele, «Ouverture of Something that Never Ended». Στην καρέκλα του σκηνοθέτη μαζί με τον Michele θα βρεθεί ο Gus Van Sant, ενώ θα συμμετέχει μέχρι και η Ιταλίδα σταρ Silvia Calderoni. Λέγεται, μάλιστα, ότι θα εμφανιστούν και άλλοι celebrities του καλλιτεχνικού χώρου, όπως η Billie Eilish, η Florence Welch, ο Harry Styles και ο Jeremy O Harris.
Στο micro-site του Gucci, θα δούμε επιπλέον ταινίες μόδες από 15 ανερχόμενους σχεδιαστές, δίνοντας την ευκαιρία και στη νέα γενιά του χώρου να λάβει το βήμα της.
Το GucciFest θα διαρκέσει από τις 16 μέχρι τις 22 Νοεμβρίου και θα μπορέσουμε να το παρακολουθήσουμε στο GucciFest.com, όπως επίσης και στο YouTube και στο Weibo.