Τα μοντέλα σε ρόλο σκηνοθέτη στην νέα καμπάνια για την collection της Gucci
Πλέκοντας, κάνοντας ηλιοθεραπεία ή περνώντας την ώρα με το αγαπημένο τους κατοικίδιο, τα μοντέλα είχαν όλη την σκηνοθετική επιμέλεια του look τους.
Ακόμη μια έκπληξη από τον Αλεσάντρο Μικέλε, τον διευθυντή δημιουργικού του Gucci: δόθηκε, την περασμένη Τετάρτη στη δημοσιότητα η καμπάνια για την κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 του ιταλικού οίκου και σε αυτήν τα ίδια τα μοντέλα φωτογραφίζουν τον εαυτό τους από την άνεση των σπιτιών τους. Πλέκοντας, κάνοντας ηλιοθεραπεία ή περνώντας την ώρα με το αγαπημένο τους κατοικίδιο.
Τα credits για τη «The Ritual» – αυτή είναι η επωνυμία της καμπάνιας – είναι εύγλωττα:
Διευθυντής Δημιουργικού: Αλεσάντρο Μικέλε.
Καλλιτεχνικός Διευθυντής: Κρίστοφερ Σίμοντς.
Φωτογράφος/Σκηνοθέτης: μοντέλα.
Hair Stylist: μοντέλα.
Μake up: μοντέλα.
«Αποφάσισα να επιτρέψω στα ρούχα να ταξιδέψουν προς τα σπίτια του cast των μοντέλων – των χαρακτήρων που για πολλά χρόνια έχουν ενσαρκώσει τις ιστορίες μου. Ατόμων που διαλέγω ακριβώς, στο διάβα των χρόνων, για τη μοναδικότητά τους η οποία συνήθως ζωντανεύει τις καμπάνιες μου» δήλωσε ο Μικέλε στο AnOther Magazine.
https://www.instagram.com/p/CDPBgJTqLTi
«Τους ζήτησα να εκφράσουν την ιδέα που έχουν για τον εαυτό τους, να το κάνουν δημόσια, δίνοντας μορφή στην ποίηση που τους συνοδεύει» συνέχισε. «Τους ενθάρρυνα να παίξουν, αυτοσχεδιάζοντας με τη ζωή τους».