Kylie Jenner: 21 ετών και δισεκατομμυριούχα

Το επιχειρηματικό δαιμόνιο και τα social media που την εκτόξευσαν στην κορυφή του Forbes, ως την πλουσιότερη νέα του πλανήτη.

Kylie Jenner:  21 ετών και δισεκατομμυριούχα
Ί

Ίσως ναι, η Κιμ Καρντάσιαν να είναι η πιο διάσημη της οικογένειας, όμως η Κάιλι Τζένερ, η βενιαμίν της οικογένειας Καρντάσιαν-Τζένερ, είναι μόλις 21 ετών και μια από τους πλουσιότερους νέους του πλανήτη.

H Kάιλι Τζένερ φαίνεται ότι βιάζεται να τα κάνει όλα νωρίς.

Σύμφωνα με το περιοδικό Forbes που της αφιέρωσε το εξώφυλλο του τεύχους του τον περασμένο Αύγουστο, η μικρή αδελφή της Κιμ Καρντάσιαν διαθέτει ήδη μια αυτοκρατορία που μεταφράζεται σε 900 εκατομμύρια δολάρια, τρία χρόνια μετά την ίδρυση της εταιρίας καλλυντικών της, η επιτυχία της οποίας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε μια θεραπεία αύξησης του όγκου των χειλιών. Μια επιτυχία που ενισχύεται από το τεράστιο κοινό που διαθέτει η Τζένερ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η νεαρή, που έγινε και μαμά τον περασμένο Φεβρουάριο, έχει 110 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, αριθμός που την κάνει μια από τις 10 προσωπικότητες με τους περισσότερους ακόλουθους παγκοσμίως.

Προσφέροντας πλήρη απασχόληση σε μόλις επτά εργαζόμενους, η Τζένερ δημιούργησε ένα «νέο μοντέλο χρήσης της διασημότητας», έγραψε το Forbes. «Στην πραγματικότητα, το μόνο που κάνει η Τζένερ για να κερδίζει όλα αυτά τα λεφτά είναι ότι χρησιμοποιεί το κοινό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

Μετατρέποντας το Instagram σε μηχανή χρήματος

Η Κάιλι Τζένερ η οποία πλέον σήμερα δεν φουσκώνει τα χείλη της – δεν έχει και ανάγκη να το κάνει εξάλλου- ενορχήστρωσε επιδέξια στο Instagram τον περασμένο Φεβρουάριο την ανακοίνωση της γέννησης της κόρης που απέκτησε με τον ράπερ Τρέιβις Σκοτ. Μετά από μήνες σιγής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Κάιλι ανάρτησε στο YouTube ένα βίντεο 11 λεπτών, που δείχνει σημαντικές στιγμές της μητρότητας της. Το βίντεο είχε 11 εκατομμύρια προβολές μέσα σε 12 ώρες. Το Forbes χαρακτηρίζει την Κάιλι, «τη νεότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχο». Μια νέας κοπής δισεκατομμυριούχο, που στην πραγματικότητα δεν διαθέτει ακριβώς επιχειρήσεις, αλλά ακολούθους.

Οι οποίοι ανταποκρίνονται αστραπιαία σε ότι ανεβάζει και κατά τα φαινόμενα αγοράζουν ότι τους προτείνει.

Ξεπερνώντας τις αδελφές της

Πως έφτασε όμως μέχρι εδώ η ετεροθαλής αδερφή των τηλε-αστέρων Καρντάσιαν, ξεπερνώντας σε χρόνο μηδέν ακόμα και τις τρείς πολύ διάσημες αδελφές της;

Η Κάιλι Κρίστεν Τζένερ (Kylie Kristen Jenner) Γεννήθηκε στις 10 Αυγούστου 1997 στο Λος Άντζελες από τις Κρις Τζένερ και Μπρους Τζένερ. Έχει μια μεγαλύτερη βιολογική αδελφή, την Κένταλ. Έχει επίσης τέσσερα ετεροθαλή αδέλφια από την πλευρά της μητέρας της - Κλοέ, Κόρτνεϊ, Κιμ και Ρομπ Καρντάσιαν καθώς και τέσσερα από την πλευρά του πατέρα της - Μπρόντι, Μπερτ, Μπράντον και Κέισι Τζένερ. Φοίτησε αρχικά στο ιδιωτικό σχολείο Sierra Canyon School ενώ το 2012 εγγράφηκε σε ένα πρόγραμμα κατ' οίκον εκπαίδευσης από το οποίο πήρε απολυτήριο λυκείου τον Ιούλιο του 2015.

Το 2007, μαζί με τους γονείς και τα αδέλφια της, Κένταλ, Κλοέ, Κόρτνεϊ, Κιμ και Ρομπ, ξεκίνησαν να εμφανίζονται στο οικογενειακό τηλεοπτικό ριάλιτι σόου «Keeping Up With The Kardashians», το οποίο ακολουθεί τις προσωπικές και επαγγελματικές ζωές των μελών της οικογένειας. Παράλληλα, συμμετείχε και σε διάφορα spin-offs όπως τα «Kourtney & Kim Take Miami», «Khloe & Lamar» και «Kourtney & Kim Take New York».

Το 2011, μαζί με την οικογένεια της, μπήκαν στη ετήσια λίστα «Style Stars» του περιοδικού Seventeen. Την ίδια χρονιά, η ίδια με την Κένταλ και τη μητέρα τους, Κρις, συμμετείχαν σε ένα επεισόδιο του ριάλιτι μόδας «America's Next Top Model».

Το 2013, συνεργάστηκε με την εταιρία «Nicole by OPI» και κυκλοφόρησε δύο δικά της μανό με τις ονομασίες «Wear Something Spar-kylie» και «Rainbow in the S-kylie». Από αυτή τη συνεργασία, πήρε περίπου 100.000 δολάρια. Στις 15 Νοεμβρίου 2013, οι αδελφές Τζένερ, ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσουν τη συλλογή ρούχων «The Kendall & Kylie Collection» σε συνεργασία με την εταιρία «PacSun». Παράλληλα, ξεκίνησαν και μια σειρά κοσμημάτων με την επωνυμία «Kendall & Kylie».

Μια περιουσία φτιαγμένη πάνω στα φουσκωμένα χείλη

Το Μάιο του 2015, σε ένα επεισόδιο του «Keeping Up With The Kardashians», η Κάιλι παραδέχθηκε ότι σκοπεύει να κάνει αυξητική χειλιών. Είχε μόλις ανακαλύψει το δικό της δρόμο προς την κορυφή. Τα ενισχυμένα με εμφυτεύματα χείλη της, ήταν αυτά που την έκαναν διάσημη αρχικά και πλούσια στη συνέχεια. Πριν την προβολή του επεισοδίου, η Κάιλι ισχυριζόταν ότι χρησιμοποιεί απλώς ένα lip liner για την ανάδειξη των χειλιών της. Αργότερα, η Κάιλι έδωσε τη δική της απάντηση σε αυτό λέγοντας: «Δεν είμαι εδώ για να προσπαθήσω να ενθαρρύνω ανθρώπους / νεαρά κορίτσια να μοιάζουν σαν εμένα ή να σκέφτονται ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος που θα πρέπει να δείχνουν». Τον Ιούνιο του 2015, οι αδελφές Τζένερ πήραν τη σειρά ρούχων «Kendall & Kylie» και την πήγαν στην περίφημη βρετανική εταιρία Topshop. Η νέα σειρά περιλάμβανε και μαγιό, τα οποία διαφήμιζαν οι ίδιες φυσικά με φωτογραφίες τους στο Instagram. Τον Αύγουστο του 2015, η Κάιλι ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τη δική της σειρά κραγιόν με την ονομασία «Kylie Cosmetics». Το Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, δημιούργησε την δική της ιστοσελίδα και εφαρμογή για κινητά.

Η Κάιλι κυκλοφόρησε ένα ολιγόλεπτο διαφημιστικό βίντεο με μια σειρά από lip glosses τον Μάρτιο του 2016. Το βίντεο έγινε ανάρπαστο, τα κραγιόν το ίδιο, το χρήμα έρρεε ζεστό.

Το φθινόπωρο του 2016, η Κάιλι ανακοίνωσε ότι είναι το νέο πρόσωπο της εταιρίας Puma μαζί με τον Rae Sremmurd. Τον Ιούνιο του ίδιου έτους, ανακοίνωσε την κυκλοφορία δύο νέων συνόλων καλλυντικών σε συνεργασία με την αδελφή της, Κλοέ Καρντάσιαν και την Kylie Cosmetics KoKo collection. Επίσης, το 2017 ξεκίνησε να συνεργάζεται με την εταιρία γυαλιών της Μελβούρνης «Quay Australia» και κυκλοφόρησε τη δική της σειρά με την ονομασία «Quay x Kylie».

Επίσης μαζί με την Kylie Cosmetics κυκλοφόρησε την νέα της καλοκαιρινή συλλογή καλλυντικών «Summer 2017 Vacation Collection» και σε ένα από τα highlighters της νέα σειράς που περιέχονται μέσα στο πολυτελές χρυσό travel makeup kit της συλλογής, έδωσε το όνομα ενός ελληνικού νησιού: «Santorini».

Στα μέσα της χρονιάς, η Κάιλι Τζένερ ανακοίνωσε ότι θα πρωταγωνιστήσει στη δική της τηλεοπτική σειρά, με όνομα «'Life of Kylie» (Η ζωή της Κάιλι), η οποία τελικά έκανε πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2017 από το E! Entertainment και ολοκληρώθηκε σε 8 επεισόδια.

Στο μεταξύ, οι σχέσεις της με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς της έχουν πάρει μια μάλλον παράξενη τροπή, καθώς η μαμά Καρντάσιαν, που είναι και μάνατζερ των παιδιών της, δεν της συγχωρεί το γεγονός ότι η Κάιλι αποφάσισε να διαχωρίσει εαυτόν από τηλεοπτικά σόου και μπίζνες και να πορευτεί μόνη της. Οι σχέσεις της με τον πατέρα της, πάλι, τον αθλητή Μπρους Τζένερ, είναι εξαιρετικές και η Κάιλι ήταν από τους ανθρώπους που στήριξαν πολύ την επιλογή του.

Η δικαστική διαμάχη με την Κάιλι Μινόγκ

Δύσκολα θα μπορούσε κανείς να φανταστεί ότι ένα όνομα όπως το Κάιλι θα μπορούσε να προκαλέσει πάθη, πόσο μάλλον δικαστικούς αγώνες. Κι όμως…

Τον Φεβρουάριο του 2017 η Κάιλι Μινόγκ κέρδισε τη δικαστική τους διαμάχη για το εμπορικό όνομα «Kylie», το οποίο η Τζένερ είχε χρησιμοποιήσει για μια εμπορική εφαρμογή. Αυτή δεν ήταν η μόνο περιπέτεια της «μικρής» με ανθρώπους που την κατηγόρησαν για διάφορα.

Τον Ιανουάριο του 2017 η make up artist Vlada Haggarty ισχυρίστηκε μέσω των δικηγόρων της ότι η Τζένερ είχε κλέψει το δημιουργικό στυλ και την αισθητική της προσωπικής της δουλειάς για τα προϊόντα της δεύτερης και ότι η Τζένερ είχε ιστορικό κλοπής των πρωτότυπων κραγιόν της Haggerty τα οποία παρουσίαζε σαν δικά της. Η Τζένερ ευχαρίστησε την Vlada και την δουλειά της για την δημιουργία του λογοτύπου μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και της κατέβαλε ένα μεγάλο ποσό μέσα σε κλειστό φάκελο για την αποφυγή τυχόν μελλοντικών νομικών ζητημάτων.

Η Σάρα Χόουπ, μια Βρετανίδα ζωγράφος της οποίας η δουλειά έχει παρουσιαστεί σε γκαλερί τέχνης σε πολλές πόλεις του κόσμου, κατέθεσε αγωγή εναντίον της Τζένερ και της NBC Universal για την χρήση ενός λογοτύπου για κραγιόν. Η Χόουπ ισχυρίστηκε ότι η Τζένερ είχε δημοσιεύσει στους λογαριασμούς της στα κοινωνικά δίκτυα μια εικόνα που έμοιαζε εκπληκτικά με το διασημότερο κομμάτι της Χόουπ «Temptation Neon» και ότι χρησιμοποίησε αυτή την φωτογραφία για να προωθήσει την τηλεοπτική σειρά της Life of Kylie. Η παραγωγή που είχε προσληφθεί για αυτήν την σειρά, συμπεριλαμβανομένου και του make-up artist για τα κραγιόν, απολύθηκε από το κανάλι και κάποιοι πιστεύουν ότι αυτό έφερε και το τέλος της σειράς.

Η ίδια η Κάιλι, δεν φαίνεται να δίνει την παραμικρή σημασία σε όλα αυτά. Έχει μάθει από μικρή κάτι πολύ σημαντικό:

Όποιες κι αν είναι οι δυσκολίες, τις λύνουμε γρήγορα ή τις προσπερνάμε και πάμε παρακάτω, εκεί που περιμένει το επόμενο δισεκατομμύριο.