Το Goop είναι η εταιρεία και το site της διάσημης ηθοποιού Gwyneth Paltrow και ξεκίνησε τον Σεπτέμβρη του 2008 ως ένα εβδομαδιαίο newsletter- «lifestyle brand» που έστελνε η ίδια στη λίστα των emails της. Στην πορεία προστέθηκε και το site και το Goop έφτασε να συνεργάζεται με γνωστές μάρκες μόδας, να βγαίνει σε περιοδικό και να βγάλει πρόσφατα μέχρι και σειρά ντοκιμαντέρ στο Netflix.

Ξεκινώντας σαν ένα newsletter, το Goop περιείχε σε κάθε email ένα σημείωμα της Paltrow, στο οποίο παρουσίαζε κάποιες πτυχές της καθημερινής της ζωής. Όταν έγινε εταιρεία το 2011, η ηθοποιός ανέφερε ότι η ονομασία προήλθε από τις επιτυχημένες εταιρείες της στο διαδίκτυο που είχαν διπλά Ο στο όνομά τους. Η ίδια ήθελε η λέξη αυτή να μην σημαίνει κάτι αλλά ταυτόχρονα να σημαίνει και τα πάντα! To site προσφέρει ολιστικές συμβουλές για μία πιο υγιεινή, κατά την ηθοποιό, ζωή.

Από τότε και μέχρι το 2014, το δημιούργημα της ηθοποιού ενέπνευσε πολλές celebrities του Χόλυγουντ να αλλάξουν τις δικές τους lifestyle ιστοσελίδες, καθώς το περιεχόμενό του για την ευεξία γινόταν όλο και πιο ριζοσπαστικό. Μάλιστα, έφτασε στο σημείο να το αποκαλούν οι γιατροί «ψευδοεπιστήμη» και τα μέσα ενημέρωσης από γελοίο να το περιγράφουν πλέον ως επικίνδυνο.

Από το 2015 που απασχολούσε 24 υπαλλήλους, το 2017, το μικρότερο «παιδί» της Paltrow μετρούσε 90 υπαλλήλους και συγκέντρωνε ακόμα περισσότερες αρνητικές κριτικές. Γενικά η ηθοποιός έχει κατηγορηθεί ότι παρουσιάζει πανάκριβα προϊόντα, τα οποία πολλοί αναγνώστες δεν μπορούν να αγοράσουν. Η Paltrow έχει αναφέρει ότι τα αντικείμενα που προβάλει δεν μπορούν να γίνουν πιο φτηνά και ότι το περιεχόμενο του site είναι δωρεάν για όλους. Επίσης, το Goop έχει κατηγορηθεί ότι πουλάει καλλυντικά που περιέχουν τα ίδια βλαβερά χημικά τα οποία συμβουλεύει να αποφεύγουν οι αναγνώστες του.

Όλοι θυμούνται το «food stamp challenge» της τον Απρίλιο του 2015, όταν η Γκουίνεθ και το προσωπικό του Goop προσπάθησαν να αποδείξουν ότι οι αναγνώστες της μπορούσαν να συμμορφωθούν με τις διατροφικές της συστάσεις και κλήθηκε να ζήσει με μόνο 29 δολάρια, για την αφύπνιση του κοινού γύρω από τη φτώχεια. Κρίθηκε για το γεγονός ότι οι απλοί άνθρωποι δεν θα μπορούσαν καν αγοράσουν τις προτάσεις της και η Paltrow εγκατέλειψε την προσπάθειά της μετά από 4 ημέρες.

Επίσης, το site έχει δεχτεί κριτικές για το γεγονός ότι προωθεί και πουλά προϊόντα και θεραπείες που δεν έχουν επιστημονική βάση, στερούνται αποτελεσματικότητας και έχουν αναγνωριστεί από ιατρικά ιδρύματα ως επιβλαβή ή παραπλανητικά.

Μάλιστα, το 2017, η ομάδα υπεράσπισης καταναλωτών Truth in Advertising κατήγγειλε πάνω από 50 ισχυρισμούς υγείας που έκανε το Goop ως επικίνδυνους και ψευδείς. Και τον περασμένο μόλις χρόνο το Goop άρχισε να βάζει τίτλους στα άρθρα του με δηλώσεις αποποίησης ευθύνης, υποδεικνύοντας είτε ότι το περιεχόμενό τους προορίζεται «για διασκέδαση» είτε «υποστηρίζεται επιστημονικά».

Τέλος, τον Σεπτέμβριο του 2018, το Goop, μετά από μη επιστημονικούς ισχυρισμούς σχετικά με τα οφέλη τριών του προϊόντων, συμφώνησε να επιστρέψει χρήματα στους πελάτες του και να σταματήσει να υποστηρίζει ότι είναι υγιεινά τα προϊόντα αυτά.

Ανάμεσά τους ήταν και τα διάσημα «jade eggs», τα αυγά από νεφρίτη, τα οποία, κατά την Paltrow, βελτιώνουν την υγεία του κόλπου και της σεξουαλικής ζωής. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι τότε είχαν πωληθεί περίπου 3.000 τέτοια αυγά. Και μπορεί η πορεία του wellness site της ηθοποιού να είναι καθοδική, όμως η Paltrow στην καλύτερή της φάση πια, παντρεμένη με τον έρωτα της ζωής της, θα κάνει τα πάντα για να δυναμώσει και πάλι το δημιούργημά της.