Μετά τη γέννηση της κόρης της Honor το 2008, η ηθοποιός Τζέσικα Άλμπα πήρε σοβαρά την απόφαση να βρει οικολογικά, φιλικά προς το περιβάλλον, μη τοξικά προϊόντα για μωρά που να μην περιέχουν συνθετικά αρώματα και χημικά. Η αλήθεια είναι πως όσο κι αν αναζητούσε στην αγορά, δεν μπορούσε να βρει αυτό που έψαχνε! Το αυτονόητο δηλαδή!

Από τότε η Τζέσικα Άλμπα έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία απέναντι στην κυβέρνηση των ΗΠΑ ώστε να ρυθμίσει πιο έντονα τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα υγείας και ευεξίας που βρίσκονται στην αγορά.

Η διάσημη ηθοποιός αποφάσισε να δράσει άμεσα! Αναζήτησε έναν συνεργάτη που θα μπορούσε να την βοηθήσει για την κατασκευή προϊόντων που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η ίδια με ασφάλεια στα δικά της παιδιά, αλλά και κάθε μητέρα που αναζητά κάτι ασφαλές για το παιδί της.

Τρία χρόνια αργότερα, βρήκε τρία άτομα να την βοηθήσουν: τον διευθύνων σύμβουλος Brian Lee, τον πρόεδρο Sean Kane και τον επικεφαλή προϊόντων Christopher Gavigan. Το 2011, η Alba εγκαινίασε την εταιρεία με 17 προϊόντα, τα οποία κατασκευάζει σταθερά από τότε μέχρι και σήμερα.

Τα προϊόντα της Honest Company διανέμονται στα καταστήματα αν και το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων της πωλούνται απευθείας στους πελάτες μέσω του Διαδικτύου. Το 2014, οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 170 εκατομμύρια δολάρια. Η Honest Company έχει αντλήσει περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, όπως η Wellington Management, το Institutional Venture Partners και η Lightspeed Venture Partners με αποτίμηση άνω του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων. Η εταιρεία έχει ταυτίσει το όνομά της με το ευ ζειν και την οικολογία μέσω των φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων της καθώς επιτελεί και φιλανθρωπικό σκοπό, διανέμοντας προϊόντα σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Ωστόσο, η εταιρεία άρχισε να συνθλίβεται από ένα σκάνδαλο! Η εγγύηση που προσέφεραν στους καταναλωτές για την μη χρήση χημικών ή συνθετικών, αποκαλύφθηκε πως δεν ίσχυε! Το υγρό απορρυπαντικό πλυντηρίου της εταιρείας περιείχε «μια σημαντική ποσότητα» μιας χημικής ουσίας που ονομάζεται λαυρυλοθειικό νάτριο ή SLS, το οποίο η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι «δεν θα το χρησιμοποιήσει ποτέ». Η εταιρεία βρέθηκε και για δεύτερη φορά στο στόχαστρο, λόγω ενός προϊόντος προστασίας των παιδιών από τον ήλιο. Το αντηλιακό με S.P.F. 30, που βρέθηκε στην αγορά, διαπιστώθηκε πως δεν περιείχε τα σωστά συστατικά που εμποδίζουν την υπεριώδη ακτινοβολία με αποτέλεσμα να προκαλεί εγκαύματα στο δέρμα εκατοντάδων παιδιών.

Η Honest Company δεν αποσιώπησε το γεγονός. Αντίθετα εξέδωσε αμέσως δελτίο τύπου σχετικά με τις καταγγελίες, λέγοντας ότι το προϊόν είναι ασφαλες και αποτελεσματικό. Μεταξύ άλλων ανέφερε πως το προϊόν πληρεί τις προδιάγραφες της Αμερικανική Υπηρεσίας Τροφίμων και Φαρμάκων, όταν χρησιμοποιείται σύμφωνα με τις οδηγίες του προϊόντως, η οποία περιλαμβάνει εφαρμογή του αντηλιακου15 λεπτά πριν την έκθεση στον ήλιο και επανάληψη μετά από 80 λεπτά κολύμβησης ή εφίδρωσης.

Η εταιρία μετά τις καταγγελίες, επανακυκλοφόρησε το προϊόν με νέα σύνθεση, παρό' αυτά το brand άρχισε να χάνει την εγκυρότητά του.

Τον Απρίλιο του 2016, η εταιρεία κατηγορήθηκε ότι χρησιμοποίησε πολλά συνθετικά συστατικά σε βιολογικα προϊόντα για βρέφη. Παρόλ' αυτά συνεχίζει το έργο της, προωθώντας δυναμικά τα προϊόντα της, έχοντας πάντα ως πρέσβυρα την ίδια την ιδιοκτήτρια και αγαπημένη ηθοποιό Jessica Alba. Η ίδια έχει ταχθεί υπέρ της εταιρίας της -εννοείται- τονίζοντας πως όλα όσα την κατηγορούν είναι απόρροια της ζήλιας πολλών ανταγωνιστών τους προς την καινοτομία που εισήγαγαν στην αγορά.

Η Alba συνεχίζει την προώθηση της Honest Company, εντάσσοντας καθημερινά πολλά νέα προϊόντα στον κατάλογο προώθησης της εταιρίας.

Η Jessica Alba δεν έχει εγκαταλείψει την καριέρα της ως ηθοποιός! Συνεχίζει να πρωταγωνιστεί σε ταινίες και σειρές όμως η καθημερινότητά της εξακολουθεί να είναι η Honest Company και φυσικά τα 3 της παιδιά!