Πώς η πανδημία έχει αλλάξει τον τρόπο που μαγειρεύουμε και τρώμε
Τι δείχνουν οι έρευνες για τις προτιμήσεις μας στο φαγητό κατά τη διάρκεια του κορονοϊού.
Η πανδημία του COVID-19 έχει αλλάξει την καθημερινότητά μας σε πολλούς τομείς της ζωής μας. Από την πρώτη καραντίνα πήραμε μια γερή γεύση αυτής της ανατροπής, με την δεύτερη καραντίνα να έρχεται σαφώς πιο ομαλά και να μας προσγειώνει.
Από την κοινωνική απόσταση μέχρι το πλύσιμο των χεριών μας για να μην αναφέρουμε τις μάσκες προσώπου που έχουν γίνει βασικό αξεσουάρ μας- η ζωή μας σαφώς δεν είναι η ίδια όπως ήταν πριν από ένα χρόνο. Ένα άλλο πράγμα που έχει αλλάξει κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι η προσέγγισή μας όσον αφορά το φαγητό, κάτι που αποδεικνύεται και από μια πρόσφατη μελέτη.
Σύμφωνα με τη μελέτη, η οποία διεξήχθη από την OnePoll για λογαριασμό της Pearls Olives , οι Αμερικανοί γίνονται πιο «τολμηροί» όσον αφορά τα τρόφιμα που καταναλώνουν. Από τα 2.000 άτομα που ρωτήθηκαν, το 65% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται τώρα να δοκιμάσουν φαγητά από διαφορετικές κουλτούρες όσο βρίσκονται σπίτι τους. Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι millennials είναι πιο πιθανό να πειραματιστούν με νέα τρόφιμα, με το 69% να εξερευνά τρόφιμα από άλλους πολιτισμούς σε σύγκριση με το 65% των ερωτηθέντων της Gen X (ηλικίες 35-55 ετών) και το 28% των baby boomers (δηλαδή το ηλικιακό κοινό 55-75 ετών)
Περισσότεροι άνθρωποι μαγειρεύουν στο σπίτι λόγω της πανδημίας
Η πανδημία οδηγεί περισσότερους ανθρώπους να μαγειρεύουν στο σπίτι. Ο μέσος όρος του ερωτηθέντος ακύρωσε τρία ταξίδια λόγω της πανδημίας και το 56% δήλωσε ότι λόγω της ακύρωσης των ταξιδιών, αποζητούν όλο και περισσότερο να δοκιμάζουν γεύσεις από κουζίνες που έχουν δοκιμάσει σε προηγούμενες διακοπές τους.
Τα αποτελέσματα συνάδουν με αυτά μιας μελέτης που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο από τον Hunter, το οποίο διαπίστωσε ότι οι Αμερικανοί γίνονται πιο σίγουροι για τις δεξιότητές τους στη μαγειρική όσο βρίσκονται στο σπίτι τους ενώ δηλώνουν πιο δημιουργικοί, πειραματίζοντας με νέα συστατικά και συνταγές χάρη στο πανδημία. Η αλλαγή μπορεί να είναι μόνιμη και όχι ένα παροδικό φαινόμενο.
Τον Ιούλιο, το Bloomberg διεξήγαγε μια μελέτη με την Morning Consult, η οποία διαπίστωσε ότι σχεδόν το 1/3 των Αμερικανών σκοπεύουν να συνεχίσουν να μαγειρεύουν στο σπίτι αντί να τρώνε έξω, ακόμη και μετά τη λήξη της πανδημίας.
Images: freepik.com