logo shopping video self-improvement career beauty-style interview blogs myway deco gourmet menu quotes mail search chevron-up chevron-down chevron-left chevron-right facebook twitter instagram youtube viber mail arrow-right arrow-left close
  • life
  • interview
  • beauty & style
  • deco
  • career
  • self improvement
  • myway
  • gourmet
  • video
  • shopping
  • blogs
  • queen.gr
life

#QuietAsWereKept: Εκστρατεία αλληλεγγύης έγχρωμων γυναικών που εργάζονται σε ΜΜΕ

Οι γυναίκες χρώματος και οι σύμμαχοί τους καλούνται να σταματήσουν τη δημιουργία άσχετου περιεχομένου και να επισημάνουν το ζήτημα.

#QuietAsWereKept: Εκστρατεία αλληλεγγύης έγχρωμων γυναικών που εργάζονται σε ΜΜΕ
16 Ιουν 2020
Queen Plus
Queen Plus

Μια νέα εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εφιστά την προσοχή στις αδικίες σε βάρος έγχρωμων γυναικών σε εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης στις ΗΠΑ.

Η εκστρατεία #QuietAsWereKept καλεί σήμερα, 11 Ιουνίου να εκφραστεί αλληλεγγύη και υποστήριξη στις έγχρωμες γυναίκες που εργάζονται στα μέσα ενημέρωσης, πολλές από τις οποίες έχουν μιλήσει για τις διακρίσεις και τον ρατσισμό που αντιμετώπισαν στον χώρο εργασίας.

Οι γυναίκες χρώματος και οι σύμμαχοί τους καλούνται να σταματήσουν τη δημιουργία άσχετου περιεχομένου και να επισημάνουν το ζήτημα.

«Η δημιουργικότητά μας, το περιεχόμενο και η σκληρή δουλειά μας είναι ανεκτίμητα και απαραίτητα για την επιτυχία των εταιρειών μέσων μαζικής ενημέρωσης» αναφέρεται σε ανάρτηση για την εκστρατεία. «Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες, οι μαύρες και άλλες γυναίκες χρώματος μοιράστηκαν γενναία τον πόνο και τις προσβολές που υπέστησαν στον χώρο εργασίας. Χώροι εργασίας εκτιμούν πως οι BIWOC [μαύρες, αυτόχθονες γυναίκες χρώματος] συμβάλλουν στην ποικιλομορφία στον χώρο εργασίας και στην ποικιλία του περιεχομένου που παράγουν, αλλά προφανώς δεν εκτιμούν την ευημερία τους» αναφέρεται στην ανάρτηση.

Η εκστρατεία #QuietAsWereKept είναι επακόλουθο των καταγγελιών από πολλές έγχρωμες δημοσιογράφους και συντάκτριες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες ανακαλούν τις εμπειρίες τους για τις τοξικές κουλτούρες στα περιοδικά Refinery29, Paper Magazine και το Bon Appétit.

Η εκστρατεία φέρνει επίσης στο προσκήνιο θέματα, όπως ανισότητα στους μισθούς και έλλειψη πολυμορφίας στον χώρο εργασίας, επικαλούμενη μια μελέτη του LeanIn του 2018 που διαπίστωσε ότι οι μαύρες γυναίκες είναι λιγότερο πιθανό να προαχθούν και λαμβάνουν λιγότερη υποστήριξη από τους προϊστάμενούς τους.

Οι διοργανωτές της καμπάνιας δημιούργησαν ένα ταμείο για έγχρωμες γυναίκες που εργάζονται ως freelancers ώστε να συμμετάσχουν στην ημέρα αλληλεγγύης.

TAGS

  • ΕΓΧΡΩΜΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
  • ΓΥΝΑΙΚΕΣ
  • ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΕΧΕΜΥΘΕΙΑΣ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Copyright © 2025
photo