Χωρίς Φεστιβάλ Καννών αλλά με μεγάλη ζήτηση στις κρατήσεις σκαφών η Γαλλική Ριβιέρα
Οι Κάννες θα επιδοθούν σε μια έντονη διαφημιστική εκστρατεία προκειμένου να προσελκύσει τους Γάλλους πελάτες να έρθουν να παραθερίσουν στο διάσημο θέρετρο αυτό το καλοκαίρι.
Η πόλη των Καννών στη Γαλλική Ριβιέρα, που έχει πληγεί φέτος από την ακύρωση εμπορικών εκθέσεων και του διάσημου Φεστιβάλ Κινηματογράφου, καταγράφει ωστόσο «πολύ καλά νέα» μετά το άλμα στις κρατήσεις για γιοτ και σκάφη αναψυχής, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο δήμαρχός της Νταβίντ Λινάρ.
«Έχουμε επίμονα αιτήματα για κρατήσεις στα λιμάνια μας», δήλωσε ο δήμαρχος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, που ήταν αφιερωμένη στην ανακοίνωση ενός πακέτου ύψους 13,4 εκατομμυρίων ευρώ για την αναθέρμανση της τοπικής οικονομίας στον "πληγωμένο" τουριστικό προορισμό, του οποίου το «Παλαί ντε Φεστιβάλ» είναι καταδικασμένο να έχει «μηδενική δραστηριότητα» έως τον Σεπτέμβριο.
«Έχουμε 553 κρατήσεις στο Πορ Καντό και από την 1η Ιουνίου έως τις 26 Αυγούστου απομένουν μόνο δύο κενές θέσεις ελλιμενισμού. Φυσικά, ορισμένοι μπορεί και να ακυρώσουν την κράτηση, αλλά έχουμε αμέτρητες κλήσεις», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο υπεύθυνος για τη θαλάσσια και παράκτια δραστηριότητα της δημαρχίας Ζορζ Μοντανελά.
Από την πλευρά του, το Παλαιό Λιμάνι καταγράφει «μία αύξηση 30% στις παραθεριστικές κρατήσεις σκαφών σε σχέση με τα συνηθισμένα», δήλωσε ο Eρίκ Μπαρά από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Νίκαιας- Κυανής Ακτής, που διαχειρίζεται τις εγκαταστάσεις.
«Τείνουμε να δεχόμαστε κρατήσεις μεγαλύτερης διάρκειας από εκείνες που έχουμε κανονικά», τόνισε. Τα αιτήματα, τα οποία δεν αντισταθμίζουν βέβαια την απουσία επιβατών κρουαζιέρας, προέρχονται κατά 95% από σκάφη με ξένη σημαία, που υπόκεινται σε επίδειξη ιατρικού πιστοποιητικού υγείας.
Εάν όλα πάνε καλά, η ανάκαμψη αναμένεται επίσης να «ευλογήσει» και το Παλαί, με το Yachting Festival, την πρώτη εμπορική έκθεση για μετά την κρίση, να έχει προγραμματισθεί για τις 8-13 Σεπτεμβρίου.
Μέχρι τότε, οι Κάννες θα αποδυθούν σε μια έντονη διαφημιστική εκστρατεία προκειμένου να προσελκύσει τους Γάλλους πελάτες να έρθουν να παραθερίσουν στο διάσημο θέρετρο αυτό το καλοκαίρι.