logo shopping video self-improvement career beauty-style interview blogs myway deco gourmet menu quotes mail search chevron-up chevron-down chevron-left chevron-right facebook twitter instagram youtube viber mail arrow-right arrow-left close
  • life
  • interview
  • beauty & style
  • deco
  • career
  • self improvement
  • myway
  • gourmet
  • video
  • shopping
  • blogs
  • queen.gr
life

Η κολόνια που κάνει θραύση στην Τουρκία σημειώνει 256% αύξηση σε πωλήσεις

Το μαγικό αντισηπτικό που έχουν εξαφανίσει από τα ράφια των super markets όλοι οι Τούρκοι.

Η κολόνια που κάνει θραύση στην Τουρκία σημειώνει 256% αύξηση σε πωλήσεις
05 Απρ 2020
Queen Plus
Queen Plus

Ενώ πολλές χώρες είδαν τα αποθέματα των αντισηπτικών να εξαφανίζονται μέσα σε μόλις λίγες ημέρες από τα ράφια των super markets και των φαρμακείων λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού, η Τουρκία από την άλλη κατέφυγε σ' ένα άλλο είδος «αντισηπτικών»: την κολόνια.

«Το eau de cologne (που κάποιοι νομίζουν πως το χρησιμοποιούν μόνο οι άντρες στην Τουρκία για καλοπιστικούς σκοπούς) αποτελεί ένα είδος απολυμαντικού για τα χέρια, χάρη στο υψηλό ποσοστό αλκοόλ που περιέχει (περίπου 80%)», εξήγησε ο Ahu Sendilmen, μέλος της εταιρείας έρευνας Ipsos της Τουρκίας. «Όταν οι άνθρωποι επισκέπτονται τα σπίτια των φίλων, για παράδειγμα, το eau de cologne συχνά προσφέρεται για καθαρισμό των χεριών.Να σημειώσουμε πως και στο παρελθόν δόθηκε στα υπεραστικά λεωφορεία που εκτελούσαν διαδρομές σε επαρχιακές πόλεις της χώρας, ως απολυμαντικό μετά το φαγητό», συνεχίζει ο Sendilmen.

Να θυμίσουμε πως το Υπουργείο Υγείας της Τουρκίας ανακοίνωσε στις 10 Μαρτίου το πρώτο κρούσμα του COVID-19 στη χώρα και τις επόμενες ημέρες, από τις 11 έως τις 17 Μαρτίου, η Ipsos σημείωσε σημαντικές αλλαγές στα αγαθά πρώτης ανάγκης που χρησιμοποιούσαν οι Τούρκοι καταναλωτές.

Το Eau de Cologne είχε «τη μεγαλύτερη ανάπτυξη που είδαμε σε όλες τις κατηγορίες των αγαθών», δήλωσε ο Sendilmen, αναφερόμενος στη μελέτη που έκανε η Ipsos σε 5.000 νοικοκυριά. Μεταξύ της 11ης και 17ης Μαρτίου, η αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος σημείωσε 256% έναντι της προηγούμενης εβδομάδας. «Όλα τα ράφια είναι άδειά αυτή τη στιγμή», δήλωσε ο Sendilmen.

«Η δραστηριότητα των αγορών αυξήθηκε καθώς τα σχολεία έκλεισαν.Σίγουρα συνέβαλε πολύ και η εκστρατεία #menoumespiti, ειδικά από τις 16 και 17 Μαρτίου», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Ipsos. «Η κολόνια και το ξύδι ήταν τα προϊόντα που σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις τους λόγω της ανάγκης προστασίας από τον ιό».

Η κολόνια αποτελεί κορυφαίο προϊόν της Τουρκίας και παράγεται από εγχώριες μάρκες με το λεμόνι να αποτελεί αγαπημένο άρωμα όλων.

Πηγή:wwd.com

Πηγή φωτογραφίας: freepik.com

TAGS

  • ΚΟΛΟΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ
  • ΤΟΥΡΚΙΑ
  • ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΑ
  • ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΕΧΕΜΥΘΕΙΑΣ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Copyright © 2025
photo