logo shopping video self-improvement career beauty-style interview blogs myway deco gourmet menu quotes mail search chevron-up chevron-down chevron-left chevron-right facebook twitter instagram youtube viber mail arrow-right arrow-left close
  • life
  • interview
  • beauty & style
  • deco
  • career
  • self improvement
  • myway
  • gourmet
  • video
  • shopping
  • blogs
  • queen.gr
life

Τα social media είναι ο πρωταγωνιστής των Χριστουγέννων, σύμφωνα με νέα έρευνα

Από την έρευνα προκύπτει ότι το 25% των ερωτηθέντων θα κάνει δημοσιεύσεις στα social media στιγμιότυπα από τις εορταστικές εκδηλώσεις τους αυτά τα Χριστούγεννα.

Τα social media είναι ο πρωταγωνιστής των Χριστουγέννων, σύμφωνα με νέα έρευνα
25 Δεκ 2019
Queen Plus
Queen Plus

Οι άνθρωποι στη Βρετανία περνούν τουλάχιστον μία ώρα της ημέρας των Χριστουγέννων σερφάροντας στο internet, δύο ώρες βλέποντας τηλεόραση και μια ώρα παίζοντας σε κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών.

Από έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.000 ενήλικες, προκύπτει ότι το 25% των ερωτηθέντων θα κάνει δημοσιεύσεις στα social media στιγμιότυπα από τις εορταστικές εκδηλώσεις τους αυτά τα Χριστούγεννα.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι την ημέρα των Χριστουγέννων 91 λεπτά θα περάσουν μαγειρεύοντας, 46 λεπτά ξετυλίγοντας δώρα και μία ώρα παίζοντας παιχνίδια.

Κατά μέσο όρο 75 λεπτά θα περάσουν στο δείπνο των Χριστουγέννων, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "The Independent".

Από την έρευνα, που ανατέθηκε από την προμηθεύτρια ευρυζωνικών ινών Hyperoptic, διαπιστώνεται επίσης ότι το 41% των Βρετανών θα παρακολουθήσει τηλεόραση με την οικογένειά του για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα της ημέρας των Χριστουγέννων.

Το 1/3 των Βρετανών θα παρακολουθήσει στην τηλεόραση το χριστουγεννιάτικο μήνυμα της βασίλισσας Ελισάβετ Β', το 40% θα δει κωμωδίες οι τρεις στους πέντε θα προτιμήσουν χριστουγεννιάτικα φιλμ.

Η τεχνολογία είναι μεγάλο κομμάτι των γιορτών στη σύγχρονη εποχή με το 25% των ερωτηθέντων να παραδέχεται ότι ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνει όταν ξυπνάει το πρωί είναι να ψάξει το κινητό του. Τα 2/5 των συμμετεχόντων στην έρευνα απάντησαν ότι “βασίζονται” στο internet για τα χριστουγεννιάτικα δώρα.

TAGS

  • ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
  • ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • SOCIAL MEDIA
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΕΧΕΜΥΘΕΙΑΣ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Copyright © 2025
photo