Τέλος οι πολιτικές διαφημίσεις στην Google
Η νέα πολιτική της Google θα εφαρμοστεί αρχικά στη Βρετανία σε μια εβδομάδα, σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το τέλος του έτους και στον υπόλοιπο κόσμο στις 6 Ιανουαρίου 2020.
Δεν θα επιτρέπει πλέον διαφημίσεις με στόχο τις πολιτικές προτιμήσεις των ανθρώπων η Google, που θα απαγορεύσει επίσης στοχευμένες πολιτικές καμπάνιες μέσω YouTube ή με βάση το ιστορικό αναζητήσεων.
Η νέα πολιτική της Google θα εφαρμοστεί αρχικά στη Βρετανία σε μια εβδομάδα, σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το τέλος του έτους και στον υπόλοιπο κόσμο στις 6 Ιανουαρίου 2020. Η κίνηση αυτή της Google έρχεται λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές στη Βρετανία και περίπου ένα χρόνο πριν από τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2020 και ενώ εντείνονται οι πιέσεις σε εταιρείες τεχνολογίας και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τον τρόπο που χειρίζονται την πολιτική διαφήμιση.
Θα επιτρέπεται, πάντως, η αξιοποίηση της πλατφόρμας και των υπηρεσιών για την προώθηση πολιτικών διαφημίσεων με βάση το φύλο, την ηλικία και τη γεωγραφική τοποθεσία των χρηστών (με βάση τον ταχυδρομικό κωδικό τους). Η προβολή πολιτικών διαφημίσεων σε ιστοσελίδες με συγκεκριμένη θεματολογία, όπως η οικονομία, θα συνεχιστεί.
Ο αμερικανικός κολοσσός ανακοίνωσε επίσης τη λήψη μέτρων κατά των εμφανώς παραπλανητικών πολιτικών δηλώσεων, πολιτική που το Facebook έχει αποφύγει, με τον Mark Zuckerberg να έχει δηλώσει ότι το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν θα ελέγχει την αξιοπιστία των πολιτικών διαφημίσεων.
Πηγή:advertising.gr