Η Marie Kondo λανσάρει το δικό της lifestyle site
Η ιαπωνέζα συγγραφέας έχει αποδειχθεί χρυσωρυχείο.
Επένδυση 40 εκατομμυρίων δολλαρίων για την εταιρία Kon-Mar-ing κάνουν μεγαλοεπιχειρηματίες στα "πόδια" της Kondo και με αυτό τον τρόπο πάει την οργάνωση...σε άλλο επίπεδο!
Σύμφωνα με την TechCrunch, είναι ο δεύτερος κύκλος χρηματοδότησης που δέχεται η εταιρεία KonMari, η οποία ιδρύθηκε το 2015 από τη Marie Kondo και ο σύζυγός της.
H εταιρεία ξεκίνησε το 2016 και περιλαμβάνει μέχρι σήμερα περισσότερους από 200 πιστοποιημένους συμβούλους που επιθυμούν προσφέρουν λύσεις στο σπίτι κάποιου. Αυτή τη φορά, οι συνεργάτες της Kondo πιστεύουν ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει το δικό της e-shop, που θα περιέχει προϊόντα που βασίζονται στον τρόπο ζωής που πρεσβεύει η ίδια η Marie.
Η Marie Kondo δοκιμάζει εδώ και αρκετό καιρό τα μονοπάτια του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μετά τη συνεργασία της με την Cuyana (όπου λάνσαρε μια δερμάτινη τσάντα με πολλούς μικρούς αποθηκευτικούς χώρους), ξεκίνησε το δικό της σετ οργάνωσης με την εταιρία Hikidashi. Σχεδιασμένη για ν΄αναδιπλώνει, το προϊόν διανεμήθηκε στους αναγνώστες του βιβλίου της, The Life Changing Magic of Tidying Up, ως ένας τρόπος για να εξασκηθούν στην διδασκαλία της στον πραγματικό κόσμο.
Δεν γνωρίζουμε ακόμη τι καινούριο θα υπάρχει στο νέο Lifestyle site της όμως είμαστε σίγουρες ότι θα είναι γεμάτο με έξυπνα tips (που μόνο η Kondo ξέρει να εφευρίσκει) που λατρεύουν οι -σχεδόν- 3 εκατομμύρια οπαδοί της στο Ιnstagram.
Οι fans της εκπομπής της στο Netflix , «Tidying Up με τη Marie Kondo», έχουν ήδη βοηθήσει εμπορικά την ιαπωνέζα συγγραφέα και σύμβουλο οργάνωσης, προκειμένου να προωθεί με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα προϊόντα της. Για την ιστορία να πούμε πως το αγαπημένο της τάπερ για μεσημεριανό, ξεπούλησε από την πρώτη ημέρα που λανσαρίστηκε τηλεοπτικά!
Αυτό είναι Marketing!