Ήρθε η στιγμή να οδηγήσεις την καριέρα σου σε μια νέα (ανοδική) κατεύθυνση
4 μυστικά επιτυχίας.
Με το 1/5 των αυτοαπασχολούμενων που σκέφτονται να κλείσουν τις επιχειρήσεις τους λόγω πανδημίας, μήπως είναι τώρα καιρός για να αλλάξουν τακτική όταν πρόκειται για την καριέρα τους;
Θα μπορούσες να είσαι μια από τις τυχερές που το 2020 ήταν μια περίοδος που εκτοξεύθηκες επαγγελματικά σε σχέση με τα εισοδήματά σου. Τι γίνεται όμως αν έχει συμβεί το αντίθετο; Εάν είσαι αυτοαπασχολούμενη και δεν έχεις αρκετή δουλειά είναι καιρός να κινηθείς προς μια νέα κατεύθυνση. Μια πρόσφατη έκθεση από το London School of Economics διαπίστωσε ότι το 1/5 των αυτοαπασχολούμενων αναμένεται να κλείσει τελείως τα χαρτιά του, με το 58% να αφορά άτομα κάτω των 25 ετών. Ενώ αυτή η πτώση μπορεί να οφείλεται κυρίως στη μείωση της εργασίας λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας, για ορισμένους η αναγνώριση των κινδύνων της αυτοαπασχόλησης ήταν η κινητήρια δύναμη για να στρέψουν το βλέμμα τους σε ένα άλλο επάγγελμα.
Τώρα είναι μια πολύ καλή στιγμή για να αξιολογήσεις την επιχείρησή σου και να αντιμετωπίσεις τα αδύνατά σου σημεία. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια ευκαιρία για να σκεφτείς να κάνεις διαφορετικά πράγματα, ν΄αλλάξεις στρατηγική ώστε να δεις το εισόδημά σου να ανεβαίνει.
1.Κινήσου ταχύτατα και έξυπνα
Η πανδημία μπορεί να σε ώθησε να εξελιχθείς βιαστικά, καθώς σε ανάγκασε να πάρεις αποφάσεις κάτω από πρωτοφανείς συνθήκες χωρίς να έχεις χρόνο να υιοθετήσεις ένα επιχειρηματικό μοντέλο για την προστασία του τζίρου σου, όμως σ' έκανε να λειτουργήσεις ταχύτατα και αποτελεσματικά. Δες το μόνο θετικά λοιπόν!
2.Κάνε μια πρόβλεψη 12 μηνών
Ο μόνος τρόπος για να αισθανθείς ασφαλής στη δουλειά σου είναι να υπολογίσεις το εισόδημα που χρειάζεσαι για τον επόμενο χρόνο. Έτσι θα κάνεις τους σωστούς προγραμματισμούς για το αν η επιχείρησή σου είναι βιώσιμη και πόσο.
3.Κάνε μια βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη στρατηγική
Αξιολόγησε τις μελλοντικές σου προοπτικές. Πού βλέπεις την επιχείρησή σου να πηγαίνει τα επόμενα δύο έως πέντε χρόνια; Και τι γίνεται με τα επόμενα δέκα χρόνια; Θα υπάρχει αρκετή ζήτηση για αυτό που προσφέρεις; Δες με αυτό τον τρόπο αν χρειάζεται ή όχι να συνεχίσεις να ξοδεύεις τα χρήματά σου.
4.Αξιολόγησε την προσφορά σου
Μάθε τι χρειάζονται οι πελάτες σου αυτήν τη στιγμή. Στείλτους ένα ερωτηματολόγιο. Αυτό θα μπορούσε να σου δώσει μια πολύ διαφορετική άποψη και να σε βοηθήσει να αποφασίσεις για τη στρατηγική του επόμενου έτους.
Image: pexels.com