Τα 5 λάθη που κάνουμε τις πρώτες ημέρες σε μια νέα δουλειά και θα πρέπει να σταματήσεις
Δες ποια 5 λάθη που γίνονται συχνά πρέπει να αποφύγεις.
Ο ενθουσιασμός της πρώτης δουλειάς ή μίας καινούριας θέσης πολλές φορές μπορεί να σε αποπροσανατολίσει με αποτέλεσμα να κάνεις λάθη. Σύμφωνα με το LinkedIn έχεις δύο εβδομάδες για να κάνεις μια πολύ καλή εντύπωση στον νέο σου εργασιακό σου χώρο.
Διαβάσαμε σε άρθρο του Inc.com πως οι υπάλληλοι που εντάχθηκαν πρόσφατα σε ένα εργασιακό περιβάλλον, συνηθίζουν να κάνουν 5 δημοφιλή λάθη. Η κρίση που πλήττει την χώρα μας τα τελευταία χρόνια είναι πολύ μεγάλη και σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό που υπάρχει, το να βρεις μια νέα δουλειά και ιδίως στον τομέα που σε ενδιαφέρει είναι μεγάλη υπόθεση...Γι αυτό θα πρέπει να είσαι σωστή επαγγελματίας από τις πρώτες κιόλας μέρες στη νέα σου εργασία και να αποφύγεις 5 λάθη που κάνουμε όλοι.
Είναι απαραίτητο κατά την αρχική περίοδο στη νέα σου δουλεία, να δώσεις τον απαραίτητο χρόνο να γνωρίσεις και να κατανοήσεις την κουλτούρα της εταιρείας, το πλαίσιο λειτουργίας της καθώς και τις διαδικασίες που ακολουθεί.
Δες ποια 5 λάθη που γίνονται συχνά πρέπει να αποφύγεις:
1) Συμπεριφέρεσαι σαν να τα ξέρεις όλα.
Οι εταιρείες δεν θέλουν να έχουν υπαλλήλους-«ξερόλες» . Από τον ενθουσιασμό μου να αποδείξεις ότι είσαι σωστή επαγγελματίας μπορεί να πέσεις σε αυτή την παγίδα. Μην ξεχνάς οι εταιρείες προτιμούν υπαλλήλους που να θέλουν να μάθουν παρά ανθρώπους που τα ξέρουν όλα
2) Δεν κάνεις ερωτήσεις και αποτυγχάνεις να αποσαφηνίσεις τις προσδοκίες
Πολλές φορές οι υπάλληλοι δεν ζητούν βοήθεια και δεν κάνουν ερωτήσεις για να μη φανούν ότι δεν γνωρίζουν κάτι. Αυτό όμως έχει σαν συνέπεια να υποκύψουν σε λάθη και να κάνουν την κατάσταση ακόμη χειρότερη. Μη φοβάσαι πως θα παρεξηγηθείς ή θα σε κακοχαρακτηρίσουν οι συνάδελφοι σου για ό,τι δεν γνωρίζεις αντίθετα αν ρωτάς δείχνεις προθυμία να μάθεις και αυτό πρέπει να κάνεις.
3)Προσπαθείς να επιβάλεις τις ιδέες σου πριν ακόμη μάθεις τη δουλειά
Μην σε πιάνει υπέρμετρος ενθουσιασμός από τις πρώτες μέρες στη νέα σου δουλειά . Άσε τους γύρω σου να δείξουν πρώτα τα βασικά και μετά μπορείς να πεις τις ιδέες σου και να προτείνεις κάποια νέα πράγματα.
4) Αναλαμβάνεις πολλές αρμοδιότητες και καθήκοντα από πολύ νωρίς
Μην δεσμεύεσαι για πράγματα που δεν μπορείς ... Αρκετές φορές, ξεκινώντας μια νέα δουλειά επιδιώκεις να δείξεις ότι τα έχεις όλα υπό έλεγχο και προσπαθείς να αναδείξεις όλες τις ικανότητές σου από την αρχή. Όταν όμως αναλαμβάνεις περισσότερα από όσα μπορείς, τότε είναι σίγουρο ότι δεν θα τα καταφέρεις πουθενά.
5) Αγνοείς του κανόνες του εργασιακού περιβάλλοντος
Είναι δύσκολο να πετύχεις την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στον εαυτό σου και τον επαγγελματικό εαυτό σου. Δώσε χρόνο σε σένα να επεξεργαστείς τα νέα δεδομένα της νέας σου εργασίας και μην νιώθεις τόσο άνετα από πολύ νωρίς. Σε κάθε δουλειά υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες που πρέπει να τους μάθεις με τον καιρό.
Πηγή φωτογραφίας: unspash.com