logo shopping video self-improvement career beauty-style interview blogs myway deco gourmet menu quotes mail search chevron-up chevron-down chevron-left chevron-right facebook twitter instagram youtube viber mail arrow-right arrow-left close
  • life
  • interview
  • beauty & style
  • deco
  • career
  • self improvement
  • myway
  • gourmet
  • video
  • shopping
  • blogs
  • queen.gr
career

Πώς ξεχωρίζει ο παραγωγικός εργαζόμενος από τους υπόλοιπους στο γραφείο

Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν το προφίλ του παραγωγικού εργαζόμενου.

Πώς ξεχωρίζει ο παραγωγικός εργαζόμενος από τους υπόλοιπους στο γραφείο
01 Νοε 2019
Ευδοκία Μύτιλη
Ευδοκία Μύτιλη

Άνθρωποι με μακρά καριέρα και θέση ευθύνης προτιμούν να συνεργάζονται με υπαλλήλους που με τον επαγγελματισμό τους αναβαθμίζουν την εργασιακή ζωή των υπολοίπων. Άτομα με τα οποία χαίρεσαι να συνεργάζεσαι και ξεχωρίζουν αμέσως στο δυναμικό μιας επιχείρησης. Δεν είναι ότι απλά έκαναν αυτό που τους λέει ο manager τους καθώς ο καλός και έμπειρος manager θέλει άτομα που έχουν ευέλικτη σκέψη και δεν επαναπαύεται με οδηγίες. Σε άρθρο του Forbes, συντάκτης του οποίου είναι ένας CEO, διαβάσαμε τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν το προφίλ του παραγωγικού εργαζόμενου.

Σύμφωνα με το άρθρο ένας manager νιώθει καλά όταν ξέρει ότι ακόμα κι αν λείψει για κάποιον λόγο από τη θέση του, θα βρει τα πάντα όπως τα άφησε κατά την επιστροφή του: ότι οι συνεργάτες του δεν θα τον εκθέσουν και αν χρειαστεί θα πάρουν πρωτοβουλίες που θα βγουν σε καλό.

Τα 5 χαρακτηριστικά που κάνουν κάθε εργαζόμενο πολύτιμο σε μια επιχείρηση είναι:

1.Ένας παραγωγικός εργαζόμενος οφείλει να είναι σίγουρος για τις ικανότητές του -Να δουλεύει με τον δικό του τρόπο και αυτός να είναι αποτελεσματικός. Να έχει γνώσεις και είναι ανοιχτός στις γνώσεις. Να τον ενδιαφέρει η εξέλιξή του στο αντικείμενο εργασίας του.

2. H σημασία των «καλών προθέσεων»: Πολλές φορές, κάνουμε λάθη άθελά μας, χωρίς κάποια αρνητική πρόθεση. Αν ένας manager διακρίνει αρνητικές προθέσεις στη συμπεριφορά των συνεργατών του, οι τελευταίοι δεν θα κρατήσει για πολύ τη θέση του. Και όταν λέμε καλές προθέσεις αυτές δεν περιλαμβάνουν αρνητικά σχόλια, κουτσομπολιό, «σαμποτάζ», αδιαφορία και αγένεια.

3. Θα πρέπει να είναι αξιόπιστος: Να είναι πάντα στην ώρα του, να διεκπεραιώνει τα tasks εντός του χρονικού πλαισίου (dead line) που του έχει τεθεί κι αν χρειαστεί να εργαστεί παραπάνω, να το κάνει.

4. Αυτός που παραδέχεται τα λάθη του, δεν νομίζει ότι «τα ξέρει όλα» και είναι ανοιχτός στη γνώση. Ο εργαζόμενος που ενδιαφέρεται να εξελιχθεί, να μάθει από τα λάθη του, που δεν είναι απόλυτος στις ιδέες του και δεν θεωρεί δεδομένη την θέση του είναι καλός καλός υπάλληλος με μέλλον .

5. Ευστροφία -Προθυμία- Ευελιξία στην επικοινωνία: Ο εργαζόμενος που ξέρει να εκφράζει με ορθό λόγο και ηρεμία την σκέψη του, κερδίζει αμέσως τόσο την διοίκηση της επιχείρησης και τους συνεργάτες του, όσο και τους πελάτες βγαίνει πάντα κερδισμένος. Επίσης, θα πρέπει να έχει την προθυμία να βοηθήσει τους συνεργάτες του, χωρίς να του το ζητήσουν και τέλος δεν παραπονιέται ποτέ για τον φόρτο εργασίας...

TAGS

  • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ
  • ΚΑΡΙΕΡΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΕΧΕΜΥΘΕΙΑΣ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Copyright © 2025
photo