Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Αυτό μάλλον ισχύει και στην περίπτωση της Rihanna, μιας και σύντομη είσοδος της στον χώρο των οίκων πολυτελείας με τον όμιλο LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, κάπου εδώ έφτασε στο τέλος της.
Σύμφωνα με το WWD, η star και ο γαλλικός οίκος συμφώνησαν αμοιβαία να θέσουν το brand «Fenty» σε αναμονή, λιγότερο από δύο χρόνια μετά το πρώτο λανσάρισμά του. Η μάρκα σταμάτησε να δημοσιεύει ειδήσεις για νέα προϊόντα στον λογαριασμό της στο Instagram από την 1η Ιανουαρίου και η τελευταία συλλογή της Fenty λανσαρίστηκε τον Νοέμβριο του 2020.
Φαίνεται πως η Rihanna είναι αρκετά «λυπημένη» για την εξέλιξη αυτή. Η συγκυρίες δεν την βοήθησαν καθόλου καθώς το λανσάρισμα των συλλογών μόδας συνέπεσε με την κρίση της πανδημίας του κορονοϊού. Η star όλο αυτό το διάστημα μένοντας στο Λος Άντζελες, κατάφερε να ασχοληθεί ενεργά με την εποπτεία και το λανσάρισμα μόνο των Fenty Beauty και Fenty Skin, καθώς και τα δύο αυτά brands είχαν έδρα την Καλιφόρνια, σε αντίθεση με την Fenty fashion που είχε έδρα -όπως είπαμε- το Παρίσι. Η Rihanna ήταν γνωστό ότι αναζητούσε μόνη της σημαντικούς προμηθευτές υφασμάτων και θέλησε να εκπαιδεύσει τον εαυτό της στην παραγωγή υψηλής ποιότητας ενδυμάτων.
Είναι κατανοητό ότι ο ιστότοπος του ηλεκτρονικού καταστήματος - που ήταν και το κύριο κανάλι διανομής για τις συλλογές της Fenty- θα κλείσει τις επόμενες εβδομάδες. Η LVMH επιβεβαίωσε το κλείσιμο αποκλειστικά στο WWD μέσω μιας σύντομης δήλωσης λέγοντας: «Η Rihanna και η LVMH έχουν από κοινού αποφασίσει να αναστείλουν τη δραστηριότητα του brand Fenty, με έδρα την Ευρώπη, εν αναμονή καλύτερων συνθηκών».
Σύμφωνα με αποκλειστικές πηγές του WWD, τα γραφεία του brand παραμένουν στα κεντρικά γραφεία του Παρισιού. Εν τω μεταξύ, η LVMH -θέλοντας να δείξει την εμπιστοσύνη του στην star- σχεδιάζει τώρα να επικεντρωθεί στο Fenty Beauty και το Fenty Skin -και να συμμετάσχει στην επιτυχημένη επιχείρηση εσωρούχων της διάσημης τραγουδίστριας-.
Το WWD επισημαίνει πως ο κολοσσός των ιδιωτικών μετοχών L Catterton, στον οποίο η LVMH έχει μερίδιο, οδήγησε σε μια συγκέντρωση κεφαλαίων της τάξης των 115 εκατομμυρίων δολαρίων για να υποστηρίξει την επικείμενη επέκταση στο λιανεμπόριο της Savage x Fenty, της επιτυχημένης συλλογής εσωρούχων της Rihanna που κυκλοφόρησε το 2018 στην Καλιφόρνια- βασισμένη στο TechStyle Fashion Group.
Στα τέλη του περασμένου έτους, η Rihanna λέγεται ότι αναζήτησε επενδυτές για να επεκτείνει το Savage X Fenty σε μια σειρά καθημερινών ρούχα, εκτελώντας μια επιλεκτική διαδικασία με τη Goldman Sachs. Είναι κατανοητό ότι η Rihanna και η LVMH τελικά αποφάσισαν να «βάλουν προτεραιότητες» και να επικεντρωθούν στα οικολογικά προϊόντα για την κυκλοφορία του Fenty Skin ως «home run».