Milan Fashion Week 2021: Όλο το πρόγραμμα και τα events
61 επιδείξεις μόδας και 57 παρουσιάσεις βρίσκονται στο επίσημο ημερολόγιο της CNMI.
Η Camera Nazionale della Moda Italiana παρουσίασε το πρόγραμμα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου για τον Φεβρουάριο του 2021, ανακοινώνοντας όλα τα νέα σχετικά με τις επιδείξεις, τις παρουσιάσεις και τις πρωτοβουλίες που θα δώσουν ζωή σε μια εντελώς ψηφιακή έκδοση, από τις 23 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου.
61 επιδείξεις μόδας και 57 παρουσιάσεις βρίσκονται στο επίσημο ημερολόγιο της CNMI. 15 φυσικά events προορίζονται με ελάχιστη παρουσία επαγγελματιών, συμπεριλαμβανομένων δημοσιογράφων και αγοραστών. Μετά την πρώτη ημέρα της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου - η οποία θα ανοίξει με μια ταινία μικρού μήκους αφιερωμένη στον Beppe Modenese, πρώην επίτιμο πρόεδρο του CNMI, ο οποίος πέθανε το Νοέμβριο του 2020 - η ψηφιακή εκδήλωση «WE ARE MADE IN ITALY - The Fab Five Bridge Builders», αναπτύχθηκε από την ομάδα εργασίας του Εθνικού Επιμελητηρίου Ιταλικής Μόδας «Black Lives Matter in Italian Fashion».
Το έργο που επιμελήθηκαν οι Stella Jean, Edward Buchanan, Michelle Francine Ngonmo και η CNMI, αποσκοπεί στο να γιορτάσει τις αξίες της δύναμης και της πολυ-πολιτισμικότητας, στοχεύοντας στην ανάδειξη του ταλέντο των 5 POC (people of color): τον Joy ljeoma Meribe - MODAF DESIGNS, τον Karim Daoudi - KARIM DAOUDI, την Claudia Gisèle Ntsama - GISFAB, την Fabiola Manirakiza - FRIDA-KIZA και τον Pape Mocodou Fall (με το ψευδώνυμο Mokodu - MOKODU), οι οποίοι θα έχουν στην ψηφιακή πλατφόρμα ειδικές αναφορές στο concept με τις δημιουργίες τους.
Οι νέοι σχεδιαστές που υποστηρίζονται από το CNMI Fashion Trust είναι οι Act N ° 1 και ο Marco Rambaldi, ενώ σε συνεργασία με τη Rinascente, θα ανοίξει ένα pop-up κατάστημα αφιερωμένο στις συλλογές των 11 πιο υποσχόμενων νέων σχεδιαστών της ιταλικής σκηνής.
Εκτός από τις επιδείξεις μόδας και τις παρουσιάσεις των νέων συλλογών για το φθινόπωρο-χειμώνας 21-22, ο ιστότοπος CNMI θα φιλοξενήσει μερικά θεματικά δωμάτια, όπως: την αίθουσα αφιερωμένη στη βιωσιμότητα «Σχεδιαστής για τον πλανήτη» με τις συλλογές 6 αναδυόμενων ιταλικών εμπορικών σημάτων και το δωμάτιο σε συνεργασία με το Confartigianato, επιμέλεια της Sara Sozzani Maino, για την προώθηση 5 εξαιρετικών βιοτεχνικών δραστηριοτήτων Made in Italy.
Ένας άλλος ψηφιακός χώρος στον ιστότοπο CNMI θα διατεθεί για εικονικούς εκθεσιακούς χώρους αφιερωμένους στις σχέσεις μεταξύ εμπορικών σημάτων και αγοραστών από όλο τον κόσμο. Η Εβδομάδα Μόδας θα εγκαινιαστεί το βράδυ της 24ης Φεβρουαρίου στις 9.00 μ.μ. με το ψηφιακό πάρτι "CNMI MEETS CLUB DOMANI", στο προφίλ Instagram @cameramoda. Το Urban Vision θα μεταδώσει τα videos των επιδείξεων μόδας μέσω μιας σειράς οθονών που θα βρίσκονται σε στρατηγικά σημεία της πόλης του Μιλάνου.
Η εκδήλωση μπορεί να παρακολουθηθεί από όλο τον κόσμο στο milanofashionweek.cameramoda.it. Σύμφωνα με το επίσημο ημερολόγιο ο οίκος Versace ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει τη συλλογή Fall / Winter 2021 με ένα ψηφιακό show στις 5 Μαρτίου. «Ο οίκος Versace παραμένει περήφανο μέλος της Camera della Moda και η μάρκα θα είναι πάντα ένας από τους κύριους εκθέτες και θαυμάσιους υποστηρικτής του ιταλικού συστήματος της μόδας», σχολίασε η Donatella Versace.
Image: imaxtree.com