Η Stella McCartney συγκινεί με τη νέα καμπάνια για τον καρκίνο του μαστού
Για μία ακόμα χρόνια, η σχεδιάστρια προσφέρει σε ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα.
Η Stella McCartney αποτελεί σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα είδωλα στον χώρο της μόδας. Μία δημιουργός που δε χρειάστηκε παρά να διανύσει μερικά βήματα ώστε να γίνει αντιληπτή σε όλους η απαράμιλλη αίσθηση του στυλ που την διακατέχει. Όμως, ποτέ δεν ήταν η σχεδιάστρια που την ενδιέφερε μόνο αυτό το κομμάτι. Η κόρη του εμβληματικού Sir Paul McCartney πάντα ενδιαφερόταν να χρησιμοποιήσει τη μόδα για μεγαλύτερους σκοπούς, όπως ο ακτιβισμός, και, τώρα, ήρθε η ώρα να συνεχίσει την προσφορά της σε ένα θέμα που έχει πιο προσωπικές ρίζες.
Στις 17 Απριλίου του 1998, η μητέρα της, Linda Louise Eastman, άφησε την τελευταία της πνοή νικημένη από τον καρκίνο του μαστού. Έτσι, από το 2014, η designer δημιουργεί ετήσια εκστρατεία για επαγρύπνηση σχετικά με το θέμα. Για τη φετινή της εκστρατεία λοιπόν, που έχει τίτλο «A Letter to My Loved Ones», η McCartney συνεργάστηκε με τη βραβευμένη με Pulitzer φωτογράφο Lynsey Addario, η οποία αποτύπωσε στην κάμερά της την ομορφιά και την αλήθεια γυναικών που πάλεψαν με την ασθένεια και νίκησαν. Η κάθε γυναίκα από αυτές που συμμετέχει στην καμπάνια έγραψε, μάλιστα, από ένα γράμμα στους αγαπημένους της, πάνω στα οποία και δημιουργήθηκαν φιλμ με τη βοήθεια της ακτιβίστριας Alice Aedy.
https://www.instagram.com/p/CGpgeAzKPvE
Παράλληλα με το σπουδαίο εγχείρημα, δίνονται ειδικά σχεδιασμένοι μετεγχειρητικοί στηθόδεσμοι, ενώ θα υπάρχουν στην αγορά τα Whitney Popping lingerie, που βοηθούν τους φιλανθρωπικούς οργανισμούς που στηρίζει το Stella McCartney Cares Foundation.