Ο Christian Louboutin θα παρουσιάσει την SS21 συλλογή του στο Zepeto
Ένας πρωτότυπος και δημιουργικός τρόπος για τη συμμετοχή του γαλλικού οίκου πολυτελείας στην εβδομάδα μόδας.
Ο Christian Louboutin αποφάσισε να κάνει αίσθηση με τη φετινή συμμετοχή του στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Ο διάσημος σχεδιαστής, στην πραγματικότητα, θέλησε να πειραματιστεί με το Zepeto, την εφαρμογή που συνδυάζει την εικονική πραγματικότητα και τα παιχνίδια, για να παρουσιάσει την ανοιξιάτικη συλλογή παπουτσιών του για το 2021.
Αν θέλεις λοιπόν να βγάλεις μια selfie με τον Christian Louboutin, τώρα έχεις την ευκαιρία σου επιλέγοντας μια από τις τρεις γραφικές τοποθεσίες: μια ειδυλλιακή παριζιάνικη πλατεία, την μπουτίκ -ναυαρχίδας του οίκου ή την πίστα χορού μιας ντισκοτέκ. Όλη η δράση πραγματοποιείται με avatars στο Zepeto, την εφαρμογή παιχνιδιών στην οποία προσχώρησε ο γκουρού των παπουτσιών για να αποκαλύψει τις ανοιξιάτικες συλλογές (ανδρών και γυναικών) για το 2021 κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Παρισιού.
Πρόκειται αυτή τη στιγμή για το Νο1 app στον κόσμο! Αυτό σκέφτηκε ο διάσημος σχεδιαστής και άδραξε την ευκαιρία για να δημιουργήσει κάτι μοναδικό. Σε αυτό το παιχνίδι ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να κάνει ό,τι θέλει. Στην πραγματικότητα, οι παίκτες μπορούν να συγκεντρώσουν πόντους, για να «αγοράσουν» εικονικά προϊόντα στα καταστήματα επώνυμων οίκων (όπως τα εικονικά παπούτσια του Louboutin με την κόκκινη σόλα).
Όπως συμβαίνει σε κάθε εβδομάδα μόδας, η πρόσβαση απευθύνεται μόνο στους δημοσιογράφους και σε ορισμένους celebrities. Το ραντεβού με τον διάσημο σχεδιαστή στον κόσμο του Zepeto έχει οριστεί για σήμερα, στο Loubi World. Είναι ένας περίεργος και δημιουργικός τρόπος για τη γαλλική μάρκα πολυτελείας για να συμμετέχει στην εβδομάδα μόδας την εποχή του COVID-19 και να προσεγγίζει τους πελάτες της Gen Z όπου συγκεντρώνονται, διασκεδάζουν και καταναλώνουν περιεχόμενο. Τα κέρματα που κερδίζονται κατά τη διάρκεια συνεδριών τυχερών παιχνιδιών μπορούν να δαπανηθούν για να αγοράσουν εικονικά προϊόντα σε επώνυμους χώρους.
Το Zepeto αναπτύχθηκε στη Νότια Κορέα και κυκλοφόρησε το 2018, η εφαρμογή διαθέτει 178 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, έχει πουλήσει 600 εκατομμύρια εικονικά αντικείμενα και έχει δημιουργήσει 780 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο, τα οποία συχνά κοινοποιήθηκαν, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε η Louboutin κατά τη διάρκεια μιας αποκλειστικής προεπισκόπησης της Loubi World εμπειρία.
Η πλειοψηφία των χρηστών είναι κορίτσια ηλικίας 13 έως 24 ετών τα οποία διαμένουν κυρίως σε ασιατικές χώρες, τη Ρωσία και τις ΗΠΑ.