Η Kenzo υποστηρίζει τη WWF και τις τίγρεις σε μια special συλλογή
Η capsule συλλογή KENZO TIGER υποστηρίζει την WWF με σκοπό να διπλασιάσει τις άγριες τίγρεις έως το 2022.
Η Kenzo και η WWF ενώνουν τις δυνάμεις τους για να σώσουν τις τίγρεις υπό εξαφάνιση. Σύμφωνα με τη WWF, κάθε εβδομάδα δύο τίγρεις σκοτώνονται από το παράνομο εμπόριο δέρματος και οστών λόγω της χρήσης τους στη λεγόμενη «παραδοσιακή ιατρική»: έτσι εξαφανίζονται οι τίγρεις μέρα με τη μέρα.
Επίσης, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Ταμείο Άγριας Ζωής, το 2010 από μια πρώτη απογραφή που πραγματοποιήθηκε στην Ινδία, τη Ρωσία, το Νεπάλ, το Μπαγκλαντές και το Μπουτάν, υπήρχαν μόνο 3.200 τίγρεις στην άγρια φύση, πάνω από 97% λιγότερο από ό, τι τον περασμένο αιώνα, ενώ τον Απρίλιο του 2016, η παγκόσμια εκτίμηση των άγριων αυτών ζώων ήταν περίπου 3.900. Πρόκειται για έναν απίστευτα χαμηλό αριθμό, αλλά ο οποίος, χάρη στις νέες στρατηγικές προστασίας, θα μπορούσε να διπλασιαστεί έως το 2022.
Αυτή είναι η νέα πρόκληση που ανέλαβε η Kenzo , η οποία ανέκαθεν είχε ιδιαίτερη αγάπη στις τίγρεις, όπως φαίνεται μέχρι τώρα στα σχέδια των collection που παρουσιάζει. Το αγέρωχο αυτό ζώο με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, απεικονίζει για την Kenzo την κομψότητα και τη δύναμη. Ο γαλλικός οίκος λοιπόν μόλις ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την WWF και την πρωτοβουλία TX2, στόχος της οποίας είναι να συνεργαστεί με έθνη, εταίρους που ενεργούν με στόχο τη διατήρηση των τοπικών κοινοτήτων για να διπλασιάσουν τον πληθυσμό των τίγρεων έως το 2022, που παρεπιπτόντως για το κινεζικό ημερολόγιο είναι το έτος της.
https://www.instagram.com/p/CFaGq0ioUEn
Το πρώτο βήμα είναι η παρουσίαση μιας νέας συλλογής βασικών ενδυμάτων από 100% οργανικό βαμβάκι και πιστοποιημένη από το Global Organic Textile Standard. Για κάθε προϊόν που πωλείται, η Kenzo θα δωρίσει 10 $ στην πρωτοβουλία TX2 της WWF. Στη συνέχεια, η συνεργασία θα ανανεωθεί μέχρι το τέλος του 2022, μια φιλόδοξη προθεσμία που ορίστηκε από το TX2 για να διπλασιαστεί ο αριθμός των τίγρεων στην άγρια φύση σε σχέση με τα επίπεδα του 2010.
https://www.instagram.com/p/CFcJdyzoqQU
Αυτό το έργο αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης εταιρικής σχέσης μεταξύ Kenzo και WWF, με στόχο τη βελτίωση της βιωσιμότητας της αλυσίδας παραγωγής βαμβακιού και τη μείωση του αντίκτυπου της χρήσης νερού.
Images: instagram.com/kenzo/