Το Green Carpet Fashion Awards 2020 φέτος ακολουθεί την ψηφιακή οδό
Η ψηφιακή έκδοση των Green Carpet Fashion Awards θα πραγματοποιηθεί στις 10 Οκτωβρίου, με ολογράμματα και επαυξημένη πραγματικότητα.
Το Εθνικό Επιμελητήριο Ιταλικής Μόδας (CNMI) σε συνεργασία με την Eco-Age και με την υποστήριξη του Υπουργείου Εξωτερικών και Διεθνούς Συνεργασίας και του ICE Agenzia, αποκάλυψε ότι η εκδήλωση για το 2020, που θα γίνει στις 10 Οκτωβρίου, θα είναι εντελώς ψηφιακή και «θα επικεντρώνεται στα θέματα της αναγέννησης και της αλληλεγγύης, που είναι απαραίτητα για την κοινωνία μας, για ένα μέλλον που χαρακτηρίζεται από περιβαλλοντική και κοινωνική δικαιοσύνη, ξεκινώντας από την Ιταλία».
Φέτος θα υπάρξουν πέντε νικητές που θα αποκτήσουν από ένα εμβληματικό αγαλματίδιο του οίκου Chopard ενώ η εκδήλωση θα μεταδοθεί σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις καθώς και στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ασία. Στη συνέχεια θα υπάρξει παγκόσμια preview μετάδοση στο YouTube μιας ειδικής εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Σαγκάης, για να γιορτάσει την 50η επέτειο της σχέσης Ιταλίας και Κίνας.
Αυτή η έκδοση των Green Carpet Fashion Awards, σε σκηνοθεσία του υποψηφίου με Emmy, Giorgio Testi, και σε παραγωγή της βραβευμένης εταιρίας με Emmy, Pulse Film, θα χρησιμοποιήσει ειδικά εφέ και επαυξημένη πραγματικότητα χάρη στο Northhouse Studio, με σημαντικές διασημότητες και διεθνείς αναγνωρισμένους ηγέτες , που θα εμφανίζονται μέσω ολογραφικής τηλεπαρουσίας.
Το εμβληματικό κόκκινο χαλί έχει μετατραπεί για την συγκεκριμένη περίσταση σε ψηφιακό πράσινο χαλί, το πρώτο στον κόσμο. Οι διασημότητες που συμμετέχουν στο ψηφιακό πράσινο χαλί θα μοιραστούν την γκαρνταρόμπα τους με το κοινό, παρουσιάζοντας πολύτιμα και αποκλειστικά ρούχα και εμφανίσεις τους, με μια παρότρυνση για δράση που ενθαρρύνει όλους να αναλάβουν ενεργό ρόλο σε μια πιο βιώσιμη μόδα.
Ο Πρόεδρος του Εθνικού Επιμελητηρίου Ιταλικής Μόδας, Carlo Capasa, εξήγησε: «Τα τελευταία τρία χρόνια τα Green Carpet Fashion Awards υπογράμμισαν τη σημασία της ιταλικής βιομηχανία της μόδας - ξεκινώντας από μεγάλες μάρκες έως νεοσύστατες εταιρείες, από μοδίστρες έως υποδηματοποιούς και παραγωγούς πρώτων υλών-, που όλοι μαζί κάνουν τη μοναδικότητα της ιταλικής μόδας. Αυτή η μόδα που το έτος Covid-19 δείχνει, παρά τις πολλές δυσκολίες, πολλή καρδιά, μεγάλη δύναμη και ενότητα. Μαζί πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτήν τη στιγμή να γράψουμε ένα μέλλον για τον τομέα μας που βάζει τον πλανήτη και τους ανθρώπους στο επίκεντρο. Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια ψηφιακή εκδήλωση επειδή θέλουμε να είμαστε εκεί, ακόμη και αυτή τη στιγμή, με τον κατάλληλο τόνο φωνής περιέχοντας ένα μήνυμα εγγύτητας και ελπίδας. Σήμερα, στη στιγμή της μεγαλύτερης ευπάθειας, πρέπει να βρούμε αυτό το πνεύμα ικανό για συγκεκριμένες απαντήσεις και απίστευτα όνειρα...», τόνισε.
Images: apimages.com