Όλα όσα θα δούμε τον Σεπτέμβρη στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου
Μια έκδοση «phygital» με 28 live shows και 24 διαδικτυακές εκδηλώσεις.
Ναι, η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον Σεπτέμβριο του 2020 θα είναι τελείως διαφορετική απ' όσες έχουμε συνηθίσει. Το σίγουρο είναι πως δεν θα έχουμε ξαναδεί αυτή την «phygital» έκδοσή της. Πρόκειται για ένα κράμα live shows που προβάλλονται μέσω digital εφαρμογών, χωρίς την φυσική παρουσία του κοινού. Ή μήπως όχι;
Στην πραγματικότητα, λόγω του Covid-19 τον Ιούλιο, έχει επικρατήσει το ψηφιακό περιεχόμενο έναντι των φυσικών shows - να θυμίσουμε μόνο ο Etro και οι Dolce & Gabbana παρουσίασαν ζωντανά τις νέες τους συλλογές, χωρίς κοινό βέβαια μέσα στον Ιούλιο- το νέο προσωρινό ημερολόγιο που κυκλοφόρησε από το Εθνικό Επιμελητήριο Ιταλικής Μόδας περιλαμβάνει 28 live shows τα οποία θα εναλλάσσονται με 24 digital projects.
Από τις 22 έως τις 28 Σεπτεμβρίου 2020, η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου θα φιλοξενήσει 5 ημέρες live επιδείξεις μόδας, σε μια edition που θα είναι αφιερωμένη στις νέες Γυναικείες Συλλογές για τη Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2021 ενώ, για πρώτη φορά, θα φιλοξενήσει και τις ανδρικές συλλογές των ίδιων εποχών. Μεταξύ των brands που προετοιμάζουν τα ζωντανά τους shows - με όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις βεβαίως - είναι και πάλι οι Dolce & Gabbana που, τον Ιούλιο, επέστρεψαν στο επίσημο ημερολόγιο των εβδομάδων μόδας, έπειτα από αρκετά χρόνια απουσίας.
Και δεν είναι μόνο το ιταλικό δίδυμο που θα κάνει την εμφάνισή του με ζωντανό show στην επερχόμενη εβδομάδα μόδας στο Μιλάνο, γιατί κι άλλα μεγάλα ονόματα της μόδας έχουν δηλώσει την πρόθεσή τους για φυσική παρουσία. Οίκοι όπως : Alberta Ferretti, Etro, Fendi, Giorgio Armani, Max Mara, Prada, Salvatore Ferragamo και Versace, όλοι -όπως ανακοινώθηκε από τους διοργανωτές του Εθνικού Επιμελητηρίου Ιταλικής Μόδας- έχουν ήδη προγραμματίσει τα Live shows τους για τον Σεπτέμβρη. Και ο κατάλογος είναι ακόμα ανοικτός...
Την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, η έκτη έκδοση του Milano Moda Graduate θα παρουσιαστεί επίσης σε ένα Live show, με ένα event αφιερωμένο στην ενίσχυση του ταλέντου των μαθητών από τις καλύτερες ιταλικές σχολές μόδας.
Μεταξύ εκείνων που έχουν επιλέξει την ψηφιακή μορφή στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου είναι ο οίκος Missoni, ο οποίος για πρώτη φορά θα απουσιάζει από τις πασαρέλες της IRL. Επίσης η Bottega Veneta, η οποία τον Ιούλιο του 2020 παρουσίασε - ψηφιακά - την pre-collection Spring Summer 2021, θα απουσιάζει από το ημερολόγιο μιας και ακόμη δεν έχει δηλώσει ημερομηνία για το show της. Όπως όλα δείχνουν, περιμένουμε εκπλήξεις, ακόμη και την τελευταία στιγμή!