Η Fendi δημιουργεί μια νέα σειρά εμπνευσμένη από τους ... A-HA
Η μονοχρωμία είναι η κύρια αισθητική της συλλογής.
Τι κάνει η Fendi μέσα στο video clip των A-HA; Αυτό σκέφτεται κανείς όταν βλέπει τη νέα καμπάνια της καινούριας σειράς του οίκου Fendi. Ο ιταλικός οίκος μόλις ανακοίνωσε τη νέα prefall συλλογή του για το 2020 με τίτλο «California Sky» σε συνεργασία με τον Αμερικανό εικαστικό καλλιτέχνη Joshua Vides.
Η painterly collection θυμίζει το επιτυχημένο μουσικό video clip του τραγουδιού «Take On Me», του Νορβηγικού pop γκρουπ A-ha, όπου όλα μοιάζουν με ζωγραφιά.
Η μονοχρωμία είναι η κύρια αισθητική της συλλογής. Ρούχα και αξεσουάρ για γυναίκες και άντρες αποτελούν την πιο fun πρόταση του οίκου για το φετινό φθινόπωρο (που κρύβει ακόμη κάτι από το ξέγνοιαστο καλοκαίρι μας). Η συλλογή διέπεται από παιδικότητα και στυλ με items που δεν έχουν ηλικία.
Το «California Sky» είναι συνέχεια μιας συνεργασίας με τον Joshua Vides που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2019 με το pop-up store της Fendi στο Harrods.
Πάρε μια γεύση από τη νέα άκρως «παιχνιδιάρικη» συλλογή...