Tod’s Together: το νέο concept επικοινωνίας του Ιταλικού οίκου Tod's
Συμβολισμός ενότητας και αλληλεγγύης θα είναι το σύνθημα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας του οίκου Tod's.
Τίποτα δεν θα είναι όπως πριν.Ο διευθύνων σύμβουλος της Tod's, Diego Della Valle, παρά τις συνέπειες της πανδημίας του κορονοϊού, θέλει να μεταφέρει ένα θετικό μήνυμα στον κόσμο της μόδας. Η ιταλική εταιρεία θα ξεκινήσει ένα νέο project επικοινωνίας από τον Σεπτέμβριο και θα διαρκέσει μέχρι το χειμώνα.
Με την ονομασία «Tod's Together», η καμπάνια θα συμβολίζει την ενότητα και την αλληλεγγύη -μετά από τους πολλούς μήνες κοινωνικής απόστασης και απομόνωσης-. «Θέλουμε να δώσουμε ένα θετικό μήνυμα», δήλωσε ο Della Valle στο WWD. «Θέλουμε να πούμε ότι είμαστε εδώ και ότι θέλουμε να βοηθήσουμε. Οι Ιταλοί είναι έξυπνοι, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τι συνέβη, αλλά δεν θέλουμε η διάθεση όλων μας να συνεχίσει να είναι αρνητική. Οι άνθρωποι θέλουν να επιστρέψουν ξανά στην καθημερινότητα, να αρχίσουν να ζουν ξανά, να βγαίνουν με φίλους και με τις οικογένειές τους. Ήταν δύσκολο για όλους μας»,είπε.
Όσο για την νέα διαφημιστική καμπάνια ο Della Valle αποκάλυψε «Θα είναι μια ανοιχτή σκηνή, με εικόνες καθημερινής ζωής, είτε πρόκειται για κάποιον που περπατά με τον σκύλο του στο δρόμο, είτε ένα ερωτευμένο ζευγάρι επάνω σε ένα σκούτερ». Η εκστρατεία θα κυκλοφορήσει στα ψηφιακά κανάλια και μέσα. «Το Tod’s Together γιορτάζει τη φιλία, την καλοσύνη και τη χαρά που νιώθουμε όταν βλέπουμε ο ένας τον άλλον. Είναι μια καμπάνια που απεικονίζει την ιταλική γεύση και τεχνογνωσία», εξήγησε ο Della Valle.
Ο Della Valle, ο οποίος με την πάροδο των ετών ηγήθηκε πολλών φιλανθρωπικών πρωτοβουλιών και της αποκατάστασης ιταλικών ορόσημων όπως το Κολοσσαίο, είπε ότι αυτή είναι μια στιγμή «για να είμαστε κοντά στους υπαλλήλους μας, να υποστηρίζουμε αυτούς που έχουν ανάγκη, εκείνους που έχουν χάσει αγαπημένα πρόσωπα. Η εκστρατεία πρέπει να μην είναι επιθετική αλλά κομψή».
Ο Della Valle την Πέμπτη δήλωσε ότι «το 2021 ο όμιλος θα αξιοποιήσει τα διαχρονικά και μακροχρόνια προϊόντα του ομίλου -ένα πλεονέκτημα που θα δώσει ώθηση στην αγορά αυτή τη στιγμή. Η πεποίθησή του είναι ότι οι άνθρωποι κατά τη διάρκεια του lockdown ανακάλυψαν ξανά γνωστά κομμάτια στην γκαρνταρόμπα τους, όπως «ένα παλιό σακάκι ή μια τσάντα που είχε ξεχαστεί. Δεν υπήρχε ανάγκη να βιαστούν και να αγοράσουν το επόμενο νέο item για τη νέα σεζόν. Υπάρχει μια νέα επιθυμία για τα ιστορικά κομμάτια που μιλούν στην καρδιά μας».
Σχολίασε επίσης πως παρατήρησε την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αύξηση των πωλήσεων των καταστημάτων της εταιρείας, «οι δύο πυλώνες, που θα επιτρέψουν στον όμιλο να αποκτήσει την απαραίτητη ανάπτυξη σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα και σε αυτό θα επικεντρώσουμε τις μεγαλύτερες προσπάθειές μας. Θα συνεχίσουμε, με περισσότερη έμφαση, να υποστηρίζουμε τη φιλοσοφία των εμπορικών σημάτων μας, που ενισχύουν την εξαιρετική ποιότητα, την αποκλειστικότητα και τη μοναδικότητα, αξίες που γίνονται όλο και πιο σχετικές σε αυτήν την περίοδο», είπε ο Della Valle.