Chanel Cruise collection 2020: σε ψηφιακό σκηνικό με φόντο το καλοκαίρι
Cruise 2020-2021 Balade en Mediterranee: η νέα συλλογή της Chanel ακολουθεί τους κανόνες αειφορίας της μόδας.
Η Chanel είχε προγραμματίσει να παρουσιάσει την Cruise collection της στο Κάπρι της Ιταλία στις 7 Μαΐου. Όμως η πανδημία του κορονοϊού, ανάγκασε την εταιρία ν' αλλάξει τα σχέδιά της μεταφέροντας την collection στο Παρίσι, δημιουργώντας ένα ψηφιακό σκηνικό μιας μεσογειακή -με βότσαλο- παραλίας για να αποτυπώσει με τον πιο καλοκαιρινό τρόπο τη συλλογή.
Ο φωτογράφος Karim Sadli φωτογράφησε το μοντέλο Mica Argañaraz, η οποία περπατούσε με καλοκαιρινή διάθεση μπροστά από ένα παστέλ σκηνικό ηλιοβασιλέματος, που προσομοίαζε το χρυσό φως του ήλιου. «Πάντα ονειρευόμουν να πάω στο Κάπρι», δήλωσε η Virginie Viard, καλλιτεχνική διευθύντρια της Chanel.
«Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της που η Chanel παρουσίασε μια συλλογή χωρίς να πραγματοποιήσει show», δήλωσε ο Bruno Pavlovsky, πρόεδρος της Chanel SAS. «Είναι ένας νέος τρόπος παρουσίασης», είπε για τις εικόνες και τα βίντεο που κυκλοφόρησαν χθες στον ιστότοπο και τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων της Chanel. «Λυπούμαστε που δεν μπορούσαμε να κάνουμε ένα show, αλλά οι συνθήκες δεν το επέτρεπαν. Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε στα ranways τον Οκτώβριο, είτε κεκλεισμένων των θυρών είτε με λίγο κοινό. Μια επίδειξη μόδας εξακολουθεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να αφηγηθεί κανείς μια συλλογή και είναι πολύ σημαντικό για εμάς αλλά και για τα καταστήματά μας στη συνέχεια... », είπε.
Έχοντας περάσει το μεγαλύτερο μέρος της περιόδου του lockdown στη γαλλική ύπαιθρο, η σχεδιάστρια επέστρεψε στο στούντιο στις 4 Μαΐου ,συγκεντρώνοντας όλη τη συλλογή αλλά και την ομάδα της μέσα σε τρεις εβδομάδες. Η Viard έχει εμπλουτίσει τις πρόσφατες συλλογές της με επιρροές από τον Γαλλικό κινηματογράφο, με New Wave επιρροές, εμπνευσμένη από τα looks μεγάλων stars του cinema όπως τη Brigitte Bardot, (στο στιγμιότυπο που κάνει ηλιοθεραπεία στην Βίλα Μαλαπάρτε στην ταινία του Γκόναρντν την έχει συγκλονίσει όπως εκμυστηρεύθηκε η ίδια στο WWD). «Οι αναφορές είναι πάντα οι ίδιες: διακοπές, ηθοποιοί...Είναι γοητευτικό, σέξι, εύκολο και εκλεπτυσμένο»,είπε μ' ένα τόνο νοσταλγικότητας.
Η Viard χρησιμοποίησε όσα διαθέσιμα υλικά μπορούσε να βρει στα μέσα Απριλίου. «Ξαναχρησιμοποιήσαμε όλα όσα είχαμε: όλα τα κουμπιά και τα νήματα. Φτιάξαμε τα πλεκτά με νήματα που είχαμε σε απόθεμα. Αυτό μας γλύτωσε χρόνο», είπε. Τα φουσκωτά τζιν προσαρμόστηκαν με βαμβακερά ύφασμα και τυπωμένα μοτίβα, τα πουκάμισα βάφτηκαν σε σομόν και ροζ, ενώ τα πολύχρωμα tweed jackets συνδυάστηκαν με jean υφασμάτινες πινελιές. «Προσπαθούμε να το κάνουμε απλό για όλους», είπε η σχεδιάστρια. «Είναι πολύ συγκινητικό και καθησυχαστικό να γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να ρίξουμε κανέναν και ότι φροντίζουμε όλους τους κατασκευαστές, γιατί ένα εργοστάσιο μπορεί γρήγορα να κλείσει. Αυτός είναι ένας άλλος λόγος που χαίρομαι που επιστρέψαμε».
Επιπλέον, 14 από τις 54 εμφανίσεις κατασκευάστηκαν με αειφόρο μετάξι και βαμβάκι που έχουν κερδίσει την πιστοποίηση GOTS (Global Organic Textile Standard), η οποία καθορίζει τα περιβαλλοντικά κριτήρια υψηλού επιπέδου για τα προϊόντα κλωστουφαντουργίας.
Δες όλη την συλλογή στην gallery που ακολουθεί.