Η Bulgari επεκτείνει το eshop της σε περισσότερες χώρες ανά τον κόσμο
Η εταιρία επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο τώρα, περισσότερο από ποτέ.
Η Bulgari επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο! Με νέες πλατφόρμες σε 7 επιπλέον χώρες έως τις 29 Ιουλίου ,ο οίκος κοσμημάτων δίνει έμφαση στο e-shop του, καθώς η νέα πραγματικότητα έχει ωθήσει την εταιρία σε νέους τρόπους πώλησης.
Τα νέα διαδικτυακά καταστήματα θα ανοίξουν κατά σειρά σε: Σιγκαπούρη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιταλία, Γαλλία, Νότια Κορέα , Μεξικό και Βραζιλία. Το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα του Ομίλου, με έδρα τη Ρώμη, δημιουργήθηκε το 2000 και επεκτάθηκε στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Κίνα, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ισπανία και την Αυστραλία. Ο διευθύνων σύμβουλος της Bulgari, Jean-Christophe Babin, δήλωσε ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα της μάρκας έχει αυξήσει τις πωλήσεις του περισσότερο από το 100% κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού.
Το κλειδί αυτής της επιτυχίας έγκειται στην ομαλή διασύνδεσή της με την «φυσική» μπουτίκ και τα άλλα ψηφιακά κανάλια. Η εταιρεία δήλωσε ότι πάνω από το 80% των πελατών που τώρα ψωνίζουν σε μπουτίκ της Bulgari είχαν προηγούμενη ψηφιακή επαφή με το Brand, είτε μέσω της ιστοσελίδας είτε των επίσημων κοινωνικών μέσων, εξ ου και η αυξημένη εστίαση στο omnichannel ως βασικό μοχλό ανάπτυξης.
H Bulgari συνεχίζει να αναπτύσσεται έντονα με τις online πωλήσεις ρολογιών και κοσμημάτων από πέρυσι, που έφτασε σε αύξηση 10%, ξεπερνώντας τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Euromonitor.