Η Prada φέρνει την εικονική πραγματικότητα στην οικιακή ψυχαγωγία
Οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο διαθέσιμο σε δημοφιλείς πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των YouTube VR και VEER.
Η Prada φέρνει την εικονικής πραγματικότητας στα σπίτια μας.
Ξεκίνησε ως μια καινοτόμος πρωτοβουλία λιανικής που στοχεύει στην ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών στο κατάστημα, όμως το Prada Virtual Reality προσαρμόζεται στην νέα πραγματικότητα της μειωμένης κοινωνικής επαφής για να συνεχίσει να προσελκύει τους θαυμαστές του Brand από το σπίτι τους.
Μια σειρά περιεχομένων, διαθέσιμων σε δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως το YouTube VR και το VEER, θα καθοδηγεί τους χρήστες σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο της Prada με στάσεις σε διάφορες τοποθεσίες, όπως τα καταστήματα Epicenter της μάρκας στο Τόκιο, τη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες, καθώς και το Fondazione Prada στο Μιλάνο και τη Βενετία. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας, οι χρήστες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να ρίξουν μια πιο προσεκτική ματιά στη συλλογή Ανοιξιάτικη συλλογή της Prada 2020 και να ανακαλύψουν τα μυστικά του έργου Made to Measure, καθώς και τα ανδρικά shows παραστάσεων της Prada.
Η έναρξη αυτού του έργου αντικατοπτρίζει την τρέχουσα εστίαση της μάρκας στην καινοτομία και την ψηφιοποίηση. Μεταξύ των πολλών πρωτοβουλιών που ανέπτυξε η εταιρεία, τον Μάιο, ο Όμιλος Prada υπέγραψε συνεργασία με την κορυφαία πλατφόρμα Sprinklr με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής κουλτούρας εντός της εταιρείας. Με έδρα τη Νέα Υόρκη, η Sprinklr είναι μια παγκόσμια υπηρεσία λογισμικού με περισσότερους από 1.800 υπαλλήλους, βοηθώντας μάρκες σε 150 χώρες.