logo shopping video self-improvement career beauty-style interview blogs myway deco gourmet menu quotes mail search chevron-up chevron-down chevron-left chevron-right facebook twitter instagram youtube viber mail arrow-right arrow-left close
  • life
  • interview
  • beauty & style
  • deco
  • career
  • self improvement
  • myway
  • gourmet
  • video
  • shopping
  • blogs
  • queen.gr
beauty & style

O οίκος Ralph Lauren συνεχίζει να καταγράφει σημαντικές απώλειες στις πωλήσεις του

Το lockdown της πανδημίας έφερε την εταιρία σε πτώση 15% και συνεχίζει.

O οίκος Ralph Lauren συνεχίζει να καταγράφει σημαντικές απώλειες στις πωλήσεις του
29 Μάι 2020
Queen Plus
Queen Plus

Η εταιρεία έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα με την πανδημία του κορονοϊού, καταγράφοντας 249 εκατομμύρια δολάρια καθαρές απώλειες και 15% πτώση των πωλήσεων το τέταρτο τρίμηνο -οι μεγάλες μειώσεις έγιναν ακόμη πιο έντονες από το γεγονός ότι το τρίμηνο περιλάμβανε μόνο τις πρώτες εβδομάδες που οι ΗΠΑ βρίσκονταν σε lockdown-. Ωστόσο, ο Louvet, ο οποίος είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ralph Lauren, δήλωσε στο WWD ότι η εταιρεία μπήκε στην κρίση «από μια θέση δύναμης», ενισχυμένη από τη θέση της σε μετρητά, την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου και την ευελιξία της ίδιας της μάρκας , η οποία βλέπει μια αύξηση στα είδη σπιτιού καθώς οι άνθρωποι βρίσκονται στα σπίτια τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Επισήμανε επίσης τις αξίες της εταιρείας, που συνδέονται με το διαχρονικότητα, την ενότητα και την αισιοδοξία. Ο Louvet δήλωσε συγκεκριμένα: «Δεδομένης της ισχυρής βάσης, πιστεύουμε πραγματικά ότι έχουμε την ευκαιρία να αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και καθώς βγαίνουμε από αυτήν. Θα συνεχίσουμε το "ταξίδι ανύψωσης" της επωνυμίας μας, θα συνεχίσουμε να είμαστε στο παιχνίδι της αγοράς». Αλλά η έξοδος από την κρίση είναι μια δύσκολη υπόθεση. Ο διευθυντής είπε ότι ξεκινά να εστιάζει πρωτίστως στην υγεία και την ασφάλεια των υπαλλήλων και των πελατών της εταιρείας.

Η Ralph Lauren μαθαίνει πια να λειτουργεί σε έναν διαφορετικό κόσμο και έχει ανοίξει ξανά περίπου τα δύο τρίτα των καταστημάτων της στην Ευρώπη, καθώς και σχεδόν τα μισά καταστήματά της στη Βόρεια Αμερική - με περίπου το 90% από αυτά να βρίσκονται σε υπαίθριους χώρους και όχι σε κλειστά εμπορικά κέντρα.

Η πλειοψηφία των εταιρικών ομάδων της εταιρείας εξακολουθεί να εργάζεται από το σπίτι και αναμένεται να το κάνει και για το επόμενο διάστημα, δήλωσε ο Louvet. Όπως και η υπόλοιπη μόδα, η εταιρεία έχει αρχίσει να συνηθίζει σε διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας - από παραλαβές στα καταστήματα έως διαδικασίες ψηφιακού σχεδιασμού. «Θα είναι ένας μακρύς δρόμος, αλλά ταυτόχρονα, αισθανόμαστε σίγουροι», είπε ο Louvet.

Η Κίνα, η οποία επλήγη πρώτη από τις διαταραχές του COVID-19, αρχίζει τώρα να ανακάμπτει, αλλά δεν είναι σαφής η εξέλιξη μετά την πανδημία. Η πωλήσεις της Κίνας της Ralph Lauren μειώθηκε κατά 85% τον Φεβρουάριο, 50% τον Μάρτιο και στη συνέχεια περίπου 10% τον Απρίλιο. Ενώ η ανάπτυξη στο διαδίκτυο ήταν ισχυρή, η κίνηση στα καταστήματα παρέμεινε αργή αλλά με υψηλότερα ποσοστά μετατροπών. «Η Κίνα άρχισε να επιστρέφει στην ανάπτυξη από τον Μάιο», δήλωσε ο Louvet. Όμως τίποτα δεν δείχνει πως η ίδια ανάκαμψη θα υπάρξει και στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη.

Για το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 28 Μαρτίου, οι καθαρές ζημίες της Ralph Lauren ύψους 249 εκατομμυρίων δολαρίων μεταφράστηκαν σε έλλειμμα 50 εκατομμυρίων δολαρίων, εξαιρουμένων των χρεώσεων αναδιάρθρωσης και των 160 εκατομμυρίων δολαρίων σε χρεώσεις που σχετίζονται με τα αποθέματα. Τα κέρδη έφτασαν τα 31,6 εκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Τα έσοδα μειώθηκαν στα 1,27 δισεκατομμύρια δολάρια από 1,51 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα έσοδα της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν 11% στα 629 εκατομμύρια δολάρια, ενώ ο κύκλος εργασιών στην Ευρώπη μειώθηκε 19% σε 353 εκατομμύρια δολάρια και τα έσοδα στην Ασία μειώθηκαν 22% σε 214 εκατομμύρια δολάρια.

TAGS

  • RALPH LAUREN
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΕΧΕΜΥΘΕΙΑΣ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Copyright © 2025
photo