CFDA και BFC καλούν τους σχεδιαστές να επιβραδύνουν τους ρυθμούς
Οι δύο μη κερδοσκοπικές ενώσεις τονίζουν την ανάγκη μεγαλύτερης προσοχής και στόχων όσον αφορά την παραγωγή και προβολή των συλλογών.
Οι δύο μη κερδοσκοπικές ενώσεις απευθύνουν συστάσεις που αποσκοπούν στην ενθάρρυνση της μεγαλύτερης δημιουργικότητας για τους σχεδιαστές που παρεμποδίζονται από τη συνεχή ανάγκη παράδοσης νέων συλλογών, καθώς και προτάσεις για τον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της βιομηχανίας.
Τονίζουν την ανάγκη μεγαλύτερης προσοχής και στόχων όσον αφορά την παραγωγή και προβολή των συλλογών.
«Ενθαρρύνουμε τα brand μας, τους σχεδιαστές και τα καταστήματα λιανικής πώλησης, που έχουν συνηθίσει στον γρήγορο, αδυσώπητο ρυθμό της μόδας, να επιβραδύνουν» αναφέρουν και επισημαίνουν ότι η παράδοση των ενδυμάτων στα καταστήματα είναι καλύτερο να γίνεται «όταν ο πελάτης τα χρειάζεται πραγματικά», συνεπώς «πιο κοντά στην εποχή για την οποία προορίζονται». Μία από τις ιδιαιτερότητες της βιομηχανίας είναι ότι τα χειμερινά ρούχα παραδίδονται συχνά σε καταστήματα τη θερινή περίοδο και το αντίστροφο. «Για μεγάλο χρονικό διάστημα, υπήρξαν πάρα πολλές παραδόσεις και πολλά προϊόντα που έχουν παραχθεί. Με τη συσσώρευση του υπάρχοντος αποθέματος, οι σχεδιαστές και τα καταστήματα πρέπει επίσης να δουν τον κύκλο των συλλογών και να υιοθετήσουν στρατηγική στάση για τα προϊόντα τους και το πώς και πότε σκοπεύουν να τα πουλήσουν» τονίζεται στην ανακοίνωση.
Οι δύο οργανισμοί προτείνουν στους σχεδιαστές μόδας να επικεντρωθούν σε «όχι περισσότερες από δύο κύριες συλλογές το χρόνο». Ένας βραδύτερος ρυθμός θα επιτρέψει στους υπεύθυνους δημιουργικού να επικεντρωθούν στην ποιότητα έναντι της ποσότητας, καθώς και να μειώσουν το άγχος των σχεδιαστών και των ομάδων τους. Τα brand ενθαρρύνονται επίσης να επικεντρωθούν στη βιωσιμότητα μέσω της «δημιουργίας λιγότερων προϊόντων, με υψηλότερα επίπεδα δημιουργικότητας και ποιότητας» προκειμένου να αυξηθεί η διάρκεια ζωής των ενδυμάτων και των αξεσουάρ.
Το CFDA και το BFC αναφέρονται στην επιστροφή στις εκδηλώσεις με κοινό, όποτε αυτή συμβεί. Εφ΄όσον γίνει ασφαλής η πραγματοποίηση όχι εικονικών συγκεντρώσεων, οι δύο οργανισμοί ζητούν από τα brand «να προσπαθήσουν να εμφανιστούν κατά τη διάρκεια του κανονικού ημερολογίου μόδας και σε μία από τις παγκόσμιες πρωτεύουσες μόδας, προκειμένου να αποφευχθεί η πίεση στους αγοραστές και τους δημοσιογράφους που ταξιδεύουν συνεχώς». Ιδιαίτερη αναφορά κάνουν επίσης στο υψηλό αποτύπωμα άνθρακα που προκύπτει από τα συχνά ταξίδια.