Η Gucci ανακοινώνει πως θα προβεί σε ριζικές αλλαγές από εδώ και στο εξής
Το ημερολόγιο του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου που δημοσιεύθηκε στο Intagram αναφέρεται σε μια νέα εποχή για τη μόδα.
Η Gucci περνάει σε μια νέα εποχή! Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Alessandro Michele, ανακοίνωσε τις σκέψεις του για ριζικές αλλαγές στις οποίες σκοπεύει να προβεί ο γαλλικός οίκος μόδας το επόμενο διάστημα. «Θα εγκαταλείψω το φθαρμένο τελετουργικό των εποχιακών συλλογών και shows για να ξανακερδίσω ένα νέο ρυθμό, που είναι πιο κοντά στην δική μου έκφραση», έγραψε ο Alessandro Michele στο ημερολόγιό του, αποσπάσματα του οποίου αναρτήθηκαν στο Instagram της Gucci. «Θα συναντιόμαστε δύο φορές το χρόνο», συμπλήρωσε θέλοντας να αποκαλύψει την επιθυμία του να μειωθούν οι συλλογές του οίκου.
Ο Alessandro Michele δεν μπορούσε να περιμένει. Ενώ ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci προγραμμάτιζε μια τηλεδιάσκεψη με τα Media την περασμένη Δευτέρα, ο Michele δημοσίευσε κάποια αποσπάσματα από το ημερολόγιό του στον λογαριασμό της Gucci στο Instagram που σίγουρα έκαναν αίσθηση. Τα posts έμοιαζαν σαν να είναι μια σελίδα από το ημερολόγιό του, που γράφτηκε στις 3 Μαΐου, με τίτλο «Η Ιερή Δύναμη της Παραγωγικής Αντήχησης», στην οποία ο σχεδιαστής γράφει: «Θα εγκαταλείψω το φθαρμένο τελετουργικό των εποχιακών συλλογών και shows για να ανακτήσω ένα νέο ρυθμό, πιο κοντά στη δική μου εκφραστική κλήση. Θα συναντιόμαστε μόλις δύο φορές το χρόνο, για να μοιραζόμαστε τα κεφάλαια μιας νέας ιστορίας. Ακανόνιστα, χαρούμενα και εντελώς δωρεάν κεφάλαια, τα οποία θα γράφονται με πολλούς νέους κανόνες, τροφοδοτώντας νέους χώρους, γλωσσικούς κώδικες και πλατφόρμες επικοινωνίας».
https://www.instagram.com/p/CAikqmCCYEw
Ο οίκος Gucci απομακρύνεται από το συμβατικό ημερολόγιο της μόδας και ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει με συλλογές χωρίς εποχές και επιδείξεις μόνο δύο φορές το χρόνο «μακριά από τις προθεσμίες που παγίωσε η βιομηχανία».
Το brand που ανήκει στον όμιλο Kering είναι ο δεύτερος πολυτελής οίκος μόδας, μετά τον Saint Laurent, που προχωρά σε αλλαγές αποτέλεσμα της πανδημίας του κορονοϊού. Στη βιομηχανία της μόδας πληθαίνουν οι φωνές για αλλαγή του παραδοσιακού συστήματος μόδας παραγωγής και παρουσίασης των συλλογών.
Η ανάρτηση που έκανε η Gucci είναι μία από τις 18 που αναφέρεται σε έξι γράμματα που γράφτηκαν από τις 29 Μαρτίου έως τις 16 Μαΐου, πιθανότατα γραμμένα κατά τη διάρκεια του κλειδώματος του Michele.