«Forum letter»: Η Chloe δημιουργεί ένα φόρουμ για την καλύτερη εναρμόνιση μόδας και εποχής
Οι συμμετέχοντες ελπίζουν να εκμεταλλευτούν τις συνθήκες που δημιουργούνται από την πανδημία του κορονοϊού και να εναρμονιστούν με την νέα πραγματικότητα.
Σύμφωνα με το WWD, ο διευθύνων σύμβουλος της Chloé, Riccardo Bellini, υπέγραψε την λεγόμενη «επιστολή φόρουμ», η οποία στοχεύει στην καλύτερη εναρμόνιση των παραδόσεων της μόδας με τις εποχές αλλά και την μείωση τιμών.
Η Chloé είναι η κορυφαία μάρκα μόδας του ελβετικού ομίλου πολυτελείας Richemont, επίσης γονέας των Cartier, Dunhill, Baume & Mercier και Net-a-porter. «Αυτή η κρίση μας προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία - και μια ευθύνη - να επανεξετάσουμε ολόκληρη την επιχείρησή μας και να διορθώσουμε ό, τι κάνουμε λάθος, ό,τι είναι ξεπερασμένο ή περιβαλλοντικά και κοινωνικά βλαβερό», δήλωσε ο Bellini. «Το μεγαλύτερο μέρος αυτού του προβλήματος απαιτεί συλλογικές λύσεις».
Επιδοκιμάζοντας το πώς «ολόκληρη η βιομηχανία ενώνεται με πνεύμα συνεργασίας», ο Bellini δήλωσε ότι προσέγγισε απευθείας τον Van Noten, εμπνευσμένος από τις προσπάθειες του Βέλγου σχεδιαστή να ενθαρρύνει τους λιανοπωλητές και τους μικρούς σχεδιαστές, κάνοντας μεγαλύτερες εκπτώσεις έχοντας βέβαια αμέριστο σεβασμό στη δημιουργική διαδικασία . Οι υπογράφοντες ελπίζουν να εκμεταλλευτούν τις συνθήκες που δημιουργούνται από την πανδημία του κορονοϊού και να εναρμονιστούν με την νέα πραγματικότητα.
Το φόρουμ προτείνει τις συλλογές ανδρών και γυναικών να λανσάρονται στα καταστήματα από τον Αύγουστο έως τον Ιανουάριο, βάζοντας εκπτώσεις τον Ιανουάριο, και τις ανοιξιάτικες συλλογές από τον Φεβρουάριο έως τον Ιούλιο, με εκπτώσεις από τον Ιούλιο. Προσπαθεί επίσης για «λιγότερο περιττό προϊόν, λιγότερα απόβλητα σε υφάσματα και αποθέματα, λιγότερα ταξίδια» και σκοπεύει να «αναθεωρήσει και να προσαρμόσει τις επιδείξεις μόδας» σε περίπτωση που χρειαστεί να ξανά ακυρωθούν ημερομηνίες.
Ο Bellini δήλωσε επίσης πως εκτιμά ότι το φόρουμ «δίνει χώρο σε μάρκες να αντιδράσουν» αντί να επιβάλλουν ένα καθορισμένο μανιφέστο δράσεων. «Προτείνει ένα πιο περιβαλλοντικά βιώσιμο πλαίσιο χωρίς να είναι βασισμένο σε συγκεκριμένα ημερολόγια, μορφές παρουσιάσεων και χρονοδιαγραμμάτων», το οποίο θα επιτρέπει στους οργανωτικούς φορείς των μεγάλων πρωτευουσών της μόδας, να συντονίζουν οι ίδιες τα brands. Κατά την άποψή του, ένα πιο αργό σύστημα μόδας θα αναζωπυρώσει τη μόδα, αυτό που οι άνθρωποι αγαπούν: τη δημιουργικότητα, τη διαδικασία πίσω από τη συλλογή, την ομορφιά, την χειροτεχνία και το σχέδιο.
Η Chloé εργάζεται πυρετωδώς για τη δημιουργία της ανοιξιάτικης συλλογής του 2021 και σχεδιάζει να την παρουσιάσει τον Σεπτέμβριο κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Παρισιού.
Μεταξύ αυτών που έχουν επίσης υπογράψει την ηλεκτρονική αναφορά στο forumletter.org είναι retailers εταιριών όπως οι :Lane Crawford στην Ασία, Bergdorf Goodman και Nordstrom στις ΗΠΑ, Holt Renfrew στον Καναδά, Beymen στην Τουρκία, KaDeWe και Mytheresa στη Γερμανία, La Rinascente και Antonioli στην Ιταλία, Ντέιβιντ Τζόουνς στην Αυστραλία, Liberty και Selfridges στο Ηνωμένο Βασίλειο , United Arrows στην Ιαπωνία, Illum στη Δανία και Shinsegae στη Νότια Κορέα.
Οι συμμετέχοντες σχεδιαστές περιλαμβάνουν τους Tory Burch, Altuzarra, Thom Browne, Craig Green, Erdem Moralioglu, Gabriela Hearst, Mary Katrantzou και Marine Serre. Όταν αποκάλυψε την κοινοπραξία την περασμένη εβδομάδα, ο Van Noten είπε ότι ήταν σε επαφή με στελέχη και των άλλων δύο μεγάλων πολυτελών ομίλων - Kering και LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton - οι οποίοι δεν δεσμεύτηκαν σε αυτή την προσπάθεια.