Ο Dior δημιούργησε μια νέα ψηφιακή μπουτίκ μόνο για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Το online pop-up, που είναι το πρώτο που δημιουργείται στην περιοχή, προσφέρει την exclusive capsule collection του οίκου σε ροζ και γκρι χρώμα- τα δύο από τα αγαπημένα χρώματα του ιδρυτή της Dior, Christian Dior.
Φαίνεται ότι η εξατομίκευση, μια μεγάλη τάση που κυριαρχεί στα είδη πολυτελείας, μπορεί να εφαρμοστεί σε παγκόσμιο επίπεδο στον χώρο της μόδας. Χθες, ο οίκος Dior άνοιξε μια προσωρινή ψηφιακή μπουτίκ που δημιουργήθηκε ειδικά για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Το online pop-up store, που είναι το πρώτο που δημιουργείται στην περιοχή, προσφέρει την exclusive capsule collection του οίκου σε ροζ και γκρι χρώμα- τα δύο πιο αγαπημένα χρώματα του ιδρυτή της Dior, Christian Dior. Η συλλογή αυτή αρχικά προοριζόταν για την μπουτίκ του Dior στα ΗΑΕ, όμως η πανδημία του κορονοϊού έκλεισε τα καταστήματα και τα σχέδια συνεπώς άλλαξαν. Έτσι οίκος Dior άλλαξε τα πλάνα του και αποφάσισε να δημιουργήσει την ψηφιακή αυτή πλατφόρμα.
Η γυναικεία συλλογή που είναι διαθέσιμη στην digital αυτή πλατφόρμα, περιέχει επίσης και τα «εμβληματικά κομμάτια» από την ready-to-wear collection άνοιξη-καλοκαίρι 2020 της Maria Grazia Chruri, καθώς και αξεσουάρ, όπως τις δημοφιλείς γυναικείες τσάντες Lady Dior, Dior Book Tote και 30 Montaigne.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα ανοίγει κατά τη διάρκεια των ισλαμικών εορτών του Ραμαζανιού. Ο ιερός μήνας τελειώνει κατά το ηλιοβασίλεμα στις 23 Μαΐου, ενώ το διαδικτυακό pop up store θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι το καλοκαίρι. Ο οίκος Dior χαρακτήρισε το συγκεκριμένο project ως «μοναδικό τρόπο διαιωνισμού του θαύματος και της τέχνης του να προσφέρεις δώρα για την περιποίηση του εαυτού σου, κάτι που αγαπούσε τόσο πολύ ο Monsieur Dior».
Ο γαλλικός οίκος τόνισε επίσης ότι παραμένει «δεσμευμένος να συνεχίσει να ικανοποιεί και να εκπλήσσει τους πελάτες του, τηρώντας παράλληλα τα αυστηρότερα μέτρα ασφάλειας».
Να θυμίσουμε πως η γαλλική μάρκα είναι πρωτοπόρα στα digital pop-up stores, έχοντας δημιουργήσει το πρώτο στο WeChat στην Κίνα, το 2016.