Ο οίκος Louis Vuitton προωθεί την τέχνη και την αισιοδοξία στους περαστικούς του Παρισιού
Μια διαφορετική έκπληξη περιμένει τους περαστικούς.
Ο οίκος Louis Vuitton, που φημίζεται για τις πολύχρωμες, εντυπωσιακές βιτρίνες του, αποφάσισε να συμβάλει στην αναπτέρωση του ηθικού των Γάλλων πολιτών.
Ο οίκος αντί να δημιουργήσει ένα περίπλοκο σκηνικό για την ανάδειξη των προϊόντων του, προσφέρει τώρα στους παριζιάνους περαστικούς ένα εντυπωσιακό graffiti κατά μήκος του καταστήματός του, για να τους «ανεβάσει» ψυχολογικά σε αυτές τις ζοφερές εποχές που διανύουμε.
H LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton κάλεσε τον Γάλλο καλλιτέχνη Steven Burke, γνωστό και ως Luckylefthand, να διακοσμήσει με τις ζωγραφιές του την πρόσοψη της έδρας του Pont Neuf στο κέντρο του Παρισιού με τα φωτεινά, μινιμαλιστικά έργα τέχνης του.
Ο καλλιτέχνης, ο οποίος προέρχεται από την νοτιοδυτική ακτή της Γαλλίας, ζωγράφισε φωτεινά, στυλιζαρισμένα ουράνια τόξα αλλά και το χαρακτηριστικό του μοτίβο (η παλάμη ενός χεριού) που κυριάρχησε στα graffiti ώστε να αντικατοπτρίζει ένα νοερό νεύμα προς την κοινωνική αποστασιοποίση (τα χέρια τοποθετούνται συμβολικά με δύο μέτρα απόσταση μεταξύ τους).
Η τοιχογραφία εκτείνεται πάνω από 300 μέτρα, σε 14 προσόψεις βιτρινών της έδρας της LVMH. «Ελπίζω ότι κατάφερα να μεταφέρω κάποια θετική ενέργεια, το χρειαζόμαστε όλοι αυτές τις μέρες», δήλωσε ο Burke, ο οποίος είναι ο ανιψιός του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρίας, Michael Burke. Ο καλλιτέχνης είπε ότι προσπάθησε να μεταφέρει την αίσθηση των καλοκαιρινών διακοπών, ενώ ταυτόχρονα να καταγράψει την τρέχουσα, μεταβατική περίοδο.
https://www.instagram.com/p/B_e4OZrAlxF
Ο οίκος Louis Vuitton τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε ότι κατασκευάζει ιατρικές φόρμες για τοπικά νοσοκομεία στο εργοστάσιο του ενώ η ομάδα της εταιρίας χρησιμοποιεί τα εργοστάσια αρωμάτων της, για παράδειγμα, για να δημιουργεί απολυμαντικά χεριών.
Καθώς τα καταστήματα πολυτελείας παραμένουν κλειστά σε πολλές αγορές του κόσμου, τα εργοστάσια ενδυμάτων στις Η.Π.Α. και την Ευρώπη συμμετέχουν στην προσπάθεια να προμηθεύουν το υγειονομικό προσωπικό με μάσκες προσώπου και ιατρικά ρούχα, συμπεριλαμβανομένων των γαλλικών ετικετών Chanel, του Saint Laurent και του Kering.
Δες τις βιτρίνες της Louis Vuitton στο Παρίσι.