O οίκος Valentino επιστρατεύει VIP προσωπικότητες για φιλανθρωπικό σκοπό στην #ValentinoEmpathy
Η Gwyneth Paltrow, η Naomi Campbell, η Laura Dern και άλλοι stars θα εμφανιστούν δωρεάν στην εκστρατεία #ValentinoEmpathy, τα έσοδα της οποία προορίζονται για την έρευνα του COVID-19.
Καθώς οι μάρκες πολυτελείας πειραματίζονται με διαφορετικούς τρόπους στις νέες διαφημιστικές τους καμπάνιες εν μέσω καραντίνας, ο Pierpaolo Piccioli, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino, θέλει να «γιορτάσει» με τους fans του brand με ένα διαφορετικό φιλανθρωπικό project, το οποίο θα είναι οικείο σε παγκόσμια κλίμακα.
Ο δημιουργικός καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentini έχει προσεγγίσει μια διαφορετική ομάδα φίλων του -συμπεριλαμβανομένων των Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Christy Turlington, Anwar Hadid, Laura Dern κ.α- για να εμφανιστούν στην γυναικεία και ανδρική καμπάνια του Valentino για το ερχόμενο φθινόπωρο.
Κάθε συμμετέχων θα φωτογραφηθεί στο σπίτι από κάποιον δικό του, φορώντας ρούχα από τη φθινοπωρινή συλλογή του Valentino. Όλοι οι stars συμφώνησαν να μην ζητήσουν αμοιβή για τη συμμετοχή τους, αντ΄αυτού το #ValentinoEmpathy θα δωρίσει 1 εκατομμύριο ευρώ στο Νοσοκομείο Lazzaro Spallanzani της Ρώμης, το οποίο ηγείται του αγώνα της Ιταλίας κατά του COVID-19.
Ο Piccioli, που από την 1η Μαρτίου μένει μαζί με την οικογένειά του σε εγκλεισμό στο σπίτι του στην παραθαλάσσια πόλη Nettuno, νότια της Ρώμης, πέρασε τις τελευταίες εβδομάδες στιγμές καταιγισμού ιδεών με την ομάδα του για το πώς θα αντιμετωπίσουν με μεγάλο σεβασμό την αναταραχή της πανδημίας. «Μια μεγάλη παραγωγή ήταν αδύνατη. Αυτή η αίσθηση ορίων μας έδωσε την ιδέα να δημιουργήσουμε κάτι διαφορετικό», είπε για την εκστρατεία ο διάσημος σχεδιαστής. «Είμαστε όλοι αρκετά τυχεροί που μπορούμε και δουλεύουμε, και αυτό είναι κάτι που πρέπει να δώσουμε πίσω αυτήν τη στιγμή στον κόσμο μας».
Mayhoola, Balmain και Pal Zileri, έχουν ήδη δωρίσει 2 εκατομμύρια ευρώ στην Ιταλία, 1 εκατομμύριο ευρώ στην Ισπανία και 1 εκατομμύριο ευρώ στη Γαλλία για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της πανδημίας. Για το Piccioli, η έννοια της κοινότητας ήταν κρίσιμη, εξ ου και η απόφαση να συγκεντρωθούν άτομα που έχουν ήδη συνδεθεί με τον κόσμο του Valentino. «Νομίζω ότι μετά από αυτή τη στιγμή, καταλάβαμε ότι χρειαζόμαστε ανθρώπους και όχι πράγματα», εξήγησε ο Ιταλός σχεδιαστής. «Χτίσαμε λοιπόν αυτήν την ιδέα μιας κοινότητας ανθρώπων, των ανθρώπων μου, των φίλων μου, που μοιράζονται τις αξίες μου και τις αξίες του Valentinο».
Εκτός από τα μοντέλα Adut Akech, Mariacarla Boscono, Liu Wen, Vittoria Ceretti και Leon Dame, η καμπάνια χωρίς ηλικία και φύλο ρίχνει ένα ευρύ δίχτυ, με συμμετέχοντες όπως οι Laetitia Casta, Rossy de Palma, Janet Mock, Rafferty Law, Tali Lennox , αλλά και η Κινέζα ηθοποιός και τραγουδίστριαTiffany Tang Yan, ο Ιταλός ράπερ Γκάλι, ο Καναδάς ομιλητής Mustafa the Poet, και η συγγραφέας και ακαδημαϊκός Rula Jebreal.
Η έννοια της διαφορετικότητας είναι αγαπητή στον σχεδιαστή, του οποίου η γυναικεία συλλογή για το φθινόπωρο αφορούσε την «ισότητα, την ιδέα να αντιμετωπίσουμε τον κόσμο χωρίς σύνορα».
Πηγή φωτογραφίας: apimages.com