Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα προβληθεί από το διαδίκτυο σε μια πλατφόρμα γεμάτη εκπλήξεις
Τι αλλαγές ετοιμάζονται.
Καθώς η παγκόσμια πανδημία ακυρώνει όλες τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις που επρόκειτο να πραγματοποιηθούν αυτό το καλοκαίρι, το British Fashion Council εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσει την διοργάνωση της επερχόμενης Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου τόσο για τις ανδρικές όσο και για τις γυναικείες συλλογές, η οποία συνήθως πραγματοποιούνταν τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο.
Σε μια ανακοίνωση το BFC δήλωσε ότι οι συλλογές θα συγχωνευθούν και θα φιλοξενηθούν για πρώτη φορά σε μια ψηφιακή πλατφόρμα. Θα ξεκινήσει τον Ιούνιο (για τα shows των ανδρικών συλλογών) με συνεντεύξεις, podcast, διαδικτυακά σεμινάρια σε ψηφιακούς εκθεσιακούς χώρους και, για πρώτη φορά, θα είναι ανοιχτή για όλους.
«Είναι σημαντικό να κοιτάξουμε το μέλλον και την ευκαιρία που μας δίνεται να αλλάξουμε, να συνεργαστούμε και να καινοτομήσουμε», δήλωσε η Caroline Rush, διευθύνων σύμβουλος της BFC. «Πολλές από τις επιχειρήσεις μας ανέκαθεν αγκάλιαζαν την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ως πλατφόρμα όχι μόνο για τη μόδα, αλλά για την επιρροή της στην κοινωνία, την ταυτότητα και τον πολιτισμό. Η τρέχουσα πανδημία μας οδηγεί όλους να προβληματιστούμε πιο έντονα για την κοινωνία στην οποία ζούμε και το πώς θέλουμε να ζήσουμε τη ζωή μας και να χτίσουμε τις επιχειρήσεις μας από εδώ και πέρα...», είπε η Rush και συνέχισε: «Η άλλη πλευρά αυτής της κρίσης, ελπίζουμε ότι θα αφορά τη βιωσιμότητα, τη δημιουργικότητα και το προϊόν που εκτιμάτε, σέβεστε και αγαπάτε. Δημιουργώντας μια πλατφόρμα πολιτιστικής εβδομάδας μόδας, προσαρμόζουμε την ψηφιακή καινοτομία ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του σήμερα, κάτι που πρέπει να οικοδομήσουμε ως παγκόσμια βιτρίνα για το μέλλον. Οι σχεδιαστές θα μπορούν να μοιράζονται τα stories τους σε μια ευρύτερη παγκόσμια κοινότητα. Ελπίζουμε ότι θα υπάρξει έμπνευση, κάτι για το οποίο η βρετανική μόδα εξάλλου είναι γνωστή... ».
Ακριβώς πώς θα μοιάζει αυτή η νέα πλατφόρμα θα εξαρτάται από τη δημιουργικότητα των εμπλεκόμενων σχεδιαστών και συνεργατών, αλλά το BFC ελπίζει ότι τα events αυτά θα χρησιμεύσουν ως «σημείο συνάντησης», το οποίο θα δώσει την ευκαιρία στους σχεδιαστές να πουλήσουν τις συλλογές τους για την επόμενη σεζόν.