Τα αγαπημένα σου brands προσφέρουν μουσικές και πολιτιστικές δράσεις στα social media
Από τη Dior μέχρι την Prada, όλοι οι μεγάλοι οίκοι κάνουν σημαντικές προσθήκες στα κοινωνικά τους μέσα δικτύωσης.
Οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας φροντίζουν να προσαρμόζονται στις τάσεις της εποχής. Ξεχωρίζουν τα καλύτερα από τον μαγικό κόσμο της κουζίνας, των βιβλίων, της τέχνης, της μουσικής, των εσωτερικών χώρων και τα ενσωματώνουν στις συλλογές τους. Συχνά δημιουργούν τις μπουτίκ και τις βιτρίνες τους σε μικρές «φωλιές τέχνης» με στόχο να γοητεύσουν τους καταναλωτές.
Ωστόσο, εν μέσω της επιδημίας του κορονοϊού, η οποία ανάγκασε τις περισσότερες επιχειρήσεις να βάλουν λουκέτο, η κίνηση σε αυτούς τους χώρους είναι ανύπαρκτη. Έτσι, για να παρέχουν πολιτιστική συνεισφορά στο κοινό τους, το οποίο βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό, πολλοί οίκοι μεταφέρουν όλα αυτά τα καταγεγραμμένα στοιχεία στις διαδικτυακές πλατφόρμες τους.
Μερικά από τα μεγαλύτερα brands έχουν στρατολογήσει τις επαφές τους από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους για να παρέχουν ψυχαγωγία και εκπαίδευση με τη μορφή video, συνεντεύξεων, παραστάσεων και ενεργού συμμετοχής κοινού.
Αν λοιπόν βαρέθηκες να παρακολουθείς καθημερινά σειρές στο Netflix, τώρα μπορείς να συνδεθείς μέσω podcast με μια ζωγράφο, να ανακαλύψεις συνταγές κορυφαίων σεφ και να βυθιστείς σε άλλα επιμορφωτικά προγράμματα. Ειδικά σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, είναι πολύ σημαντικό να αξιοποιείς ποιοτικά τον ελεύθερο χρόνο σου.
Balmain
Ο Γαλλικός οίκος κυκλοφόρησε το #BalmainEnsemble, μια πρωτοβουλία στα κανάλια κοινωνικών μέσων που περιλαμβάνει εμπνευσμένες αναρτήσεις φίλων και καλλιτεχνών που σχετίζονται με τον οίκο.
Christian Dior
Τον Μάρτιο, υπό τη διεύθυνση της καλλιτεχνικής διευθύντριας Maria Grazia Chiuri, ο οίκος Dior ίδρυσε μια σειρά podcast με το όνομα Dior Talks. Σε αυτά η οικοδεσπότης Katy Hessel παίρνει συνέντευξη από μια σειρά φεμινιστριών καλλιτεχνών και επιμελητών, ρωτώντας τους για τη ζωή τους, τη δουλειά τους και το χρόνο που ξόδεψαν για να γίνουν φωτεινά σύμβολα στο σύγχρονο κίνημα για τα δικαιώματα των γυναικών.
Prada
Με τίτλο Prada Possible Conversations, ο πολυτελής οίκος φιλοξενεί μια σειρά από συζητήσεις στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram. Η πρώτη είναι μεταξύ της Pamela Golbin και του Alexander Fury σχετικά με τη μόδα στην εποχή της κρίσης.
Alexander McQueen
Σε ένα πρόγραμμα που ονομάζεται McQueen Creators, o οίκος δημοσιεύει εικόνες από τα αρχεία του και ζητά από το κοινό του στο Instagram να τις «δημιουργήσει ξανά» χρησιμοποιώντας υλικά που βρίσκονται στο σπίτι τους. Κυκλοφόρησε επίσης ένα κανάλι στο Spotify που περιέχει μουσική από τις προηγούμενες επιδείξεις μόδας του.
Bottega Veneta
Εκτείνοντας όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες του(Instagram, YouTube, Weibo, Line, Kakao, Spotify, Apple Music), το Ιταλικό brand σκοπεύει να παρουσιάσει σεφ, καλλιτέχνες, συγγραφείς, μουσικούς, σκηνοθέτες ταινιών και σχεδιαστές σε αυτό που αποκαλεί εργαστήριο δημιουργικότητας.
Chanel
Ο διάσημος οίκος προσκάλεσε την 24χρονη τραγουδίστρια από το Βέλγιο, Angèle να μεταδώσει μια live εμφάνιση στο λογαριασμό της στο Instagram, ενθαρρύνοντας το κοινό να παραμείνει στο σπίτι.
Πηγή φωτογραφιών: instagram.com