«Generations of Beauty»: η νέα εκστρατεία ομορφιάς στο Instagram
Το αφιερωμένο στην ιστορία και στη βιομηχανία ομορφιάς Μουσείο ξεκίνησε ωστόσο στα social media την εκστρατεία «Generations of Beauty» με στόχο να συνδέσει λάτρεις του μακιγιάζ διαφορετικών γενεών στο Instagram.
Μια πολύ ωραία κίνηση έρχεται να μας εμπνεύσει. Μπορεί η ημερομηνία των εγκαινίων του Make Up Museum στη Νέα Υόρκη να αναβλήθηκε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού (χωρίς να ξέρουμε ακόμη πότε θα υπάρξει νέα ημερομηνία), αλλά λειτουργεί διαδικτυακά και αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα.
Πρόκειται για το Μουσείο που είναι αφιερωμένο στην ιστορία και στη βιομηχανία ομορφιάς. Μιας και δεν μπορεί να ανοίξει τις πύλες του στο κοινό,βρήκε έναν άλλο τρόπο για να έρθει σε επαφή με χιλιάδες γυναίκες. Το Make Up Museum ξεκίνησε λοιπόν μια εκστρατεία με τίτλο «Generations of Beauty» που έχει στόχο να συνδέσει τους λάτρεις του μακιγιάζ διαφορετικών γενεών και ιδιοσυγκρασιών μέσω του Instagram.
Η εκστρατεία αυτή έχει στόχο την υποστήριξη ηλικιωμένων που υποφέρουν από τη μοναξιά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Εκπρόσωποι νεότερων γενιών ενθαρρύνονται να αναλάβουν πρωτοβουλία για να ξεκινήσουν συζητήσεις γύρω από ξεχωριστές αναμνήσεις παλαιότερων γενεών σχετικές με την ομορφιά.
Η διεθνής εκστρατεία ομορφιάς ξεκίνησε στις 9 Απριλίου στον λογαριασμό στο Instagram του Μουσείου Μακιγιάζ (@MakeupMuseumOfficial) με μια συζήτηση μέσω video με τη συνιδρύτρια του, Κέιτλιν Κόλινς και τη γιαγιά της, Μορίν Ντένζες.
Η Μορίν Ντένζες μίλησε για τις προσωπικές αναμνήσεις ομορφιάς από τη δεκαετία του 1950 και για τα πολύτιμα προϊόντα που απέκτησε αυτή τη δεκαετία, ένα άρωμα 20 Carats, μοναδικά κατασκευασμένες χτένες και κασετίνες καλλυντικών.
«Ξεκινήσαμε την εκστρατεία «Generations of Beauty» για να ενθαρρύνουμε τους λάτρεις των προϊόντων ομορφιάς σε όλο τον κόσμο να μιλήσουν με τους αγαπημένους τους για την ιστορία του μακιγιάζ», εξήγησε η Κέιτλιν Κόλινς. «Με την ενθάρρυνση του διαλόγου μπορούμε να φέρουμε την αίσθηση παρηγοριάς στις παλαιότερες γενιές που μπορεί να είναι κοινωνικά απομονωμένες και να αναζητούν επαφή κατά τη διάρκεια αυτής της αβέβαιης τρομακτικής περιόδου», ανέφερε.
Το Make Up Museum θα δωρίσει $1 για κάθε σχόλιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή like στις #GenerationsOfBeauty στις αναρτήσεις του στο Instagram αυτό τον μήνα στο πρόγραμμα Food on Wheels, που προσφέρει γεύματα σε ηλικιωμένους.
https://www.instagram.com/p/B-zbqXEhHFC