Οι εταιρίες κοσμημάτων Pomellato και Dodo δημιούργησαν μια καμπάνια για την ενδοοικογενειακή βία
Η εταιρίες στηρίζουν τις γυναίκες που έχουν πέσει θύματα ενδοοικογενειακής βίας σ΄αυτή τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας.
Οι εταιρίες κοσμημάτων Pomellato και Dodo ξεκίνησαν μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τη στήριξη γυναικών που έχουν πέσει θύματα ενδοοικογενειακής βίας.
Η εταιρία Pomellato, που έχει ιδρύσει την πλατφόρμας #PomellatoForWomen από το 2017, δηλώνει ότι πρόκειται για μια «κρίση σε κρίση», καθώς οι επιπτώσεις του κατ' οίκον περιορισμού έχουν ενισχύσει τα κρούσματα ενδοοικογενειακής βίας.
Σύμφωνα με μια μη κυβερνητική οργάνωση με έδρα το Jingzhou στη Hubei, κοντά στο κινεζικό επίκεντρο της κρίσης Covid-19, ο αριθμός των περιπτώσεων ενδοοικογενειακής βίας κατά των γυναικών διπλασιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2020 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019.
Τα τελευταία 10 χρόνια, η Pommelato υποστηρίζει το CADMI -ένα γυναικείο σύλλογο που εδρεύει στο Μιλάνο και αποτελεί μέρος του δικτύου DiRE-, ενός κέντρου για την καταπολέμησης της βίας. Η εταιρία κοσμημάτων στην εκστρατεία αυτή προσπαθεί να συγκεντρώσει χρήματα και για τους δύο αυτούς οργανισμούς.
Η δέσμευση της Pomellato είναι να συγκεντρώσει 100.000 ευρώ που θα χρησιμοποιηθούν για την άμεση βοήθεια γυναικών που έχουν πέσει θύματα κακοποίησης. Η Pomellato παροτρύνει τους fans της σε όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν στην προσπάθειά τους να υποστηρίξουν τα θύματα βίας, σε αυτή την εξαιρετικά κρίσιμη εποχή.
Η Sabina Belli, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Pommelato, συμπεριλαμβανομένης της επωνυμίας DoDo, δήλωσε: «Το Pomellato ήταν πάντα ένα εμπορικό σήμα αφιερωμένο στις γυναίκες. Είναι πολύ ανησυχητικό για εμάς να μαθαίνουμε για την αναζωπύρωση της ενδοοικογενειακής και σεξουαλικής κακοποίησης κατά των γυναικών, που σχετίζεται άμεσα με τους περιορισμούς και τις πιέσεις που έχει επιβάλλει η πανδημία. Η Pomellato θα ενεργεί πάντα αποφασιστικά για να στηρίζει τις γυναίκες. Θα θέλαμε λοιπόν να πούμε σε όλες αυτές τις γυναίκες πως δεν είναι μόνες τους».
Η εκστρατεία GoFundMe έχει συγκεντρώσει ήδη 100.000 ευρώ (τα οποία συγκεντρώθηκαν μέσα σε μόλις 24 ώρες) και στόχος είναι πια τα 200.000 ευρώ.
Πηγή φωτογραφίας: unsplash.com