3 stars αποτελούν τις ambassandors της νέας καμπάνιας της Bulgari
Η διαφημιστική εκστρατεία «Mai Troppo» που σημαίνει «ποτέ πάρα πολύ» περιγράφεται ως ωδή στη χαρά, ευτυχία και τον πληθωρικό τρόπο ζωής στη Ρώμη.
Αποτελεί το απόλυτο brand του οίκου πολυτελών κοσμημάτων στον κόσμο! Η Bulgari λανσάρει τώρα νέα συλλογή και πρωτοτυπεί. Αυτό που έχει προκαλέσει αίσθηση δεν είναι ωστόσο τα κοσμήματα αλλά τα πρόσωπα-έκπληξη που επέλεξε ο πολυτελής οίκος για την νέα του διαφημιστική καμπάνια.
Η πρωταγωνίστρια της τηλεοπτικής σειράς «Euphoria» Zendaya είναι μία από τις νέες πρέσβειρες του οίκου. Η Βρετανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Ναόμι Σκοτ και η Αμερικανίδα μοντέλο Λίλι Άλντριτζ είναι οι άλλες δύο γυναίκες που αποτελούν τα πρόσωπα του brand για τη νέα συλλογή. Η διαφημιστική εκστρατεία «Mai Troppo» που σημαίνει «ποτέ πάρα πολύ» περιγράφεται ως ωδή στη χαρά, ευτυχία και τον πληθωρικό τρόπο ζωής στη Ρώμη
Ο διευθύνων σύμβουλος του οίκου, Jean-Christophe Babin εξήγησε γιατί αυτά τα νέα πρόσωπα επιλέχθηκαν από τον πολυτελή οίκο κοσμημάτων για την νέα καμπάνια του brand.«Αποφασίσαμε για πρώτη φορά να επιλέξουμε μία ομάδα διαφορετικών ταλέντων» δήλωσε στο wwd o Jean-Christophe Babin.
«Η Zendaya είναι η επιτομή του πνεύματος της Generation-Z, η Ναόμι Σκοτ είναι Βρετανίδα και Ινδή. Ο συνδυασμός αυτός αποδεικνύει την ποικιλομορφία της Bvlgari . Δεν είναι μία μάρκα μόνο για Αμερικανούς ή Κινέζους», συμπλήρωσε.
Τα γυρίσματα για τη διαφημιστική καμπάνια έγιναν στην έδρα του οίκου Bvlgari στη Ρώμη από τον Σουηδό σκηνοθέτη και φωτογράφο, Johan Renck.
Δες τις εκπληκτικές φωτογραφίες από τη νέα συλλογή.