H αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο
Στη φωτογράφιση της νέας κολεξιόν του οίκου Gucci ο Γιώργος Λάνθιμος επιστρατεύει ως «ζωντανά αξεσουάρ» των μοντέλων, υπέροχα άλογα που σε καθηλώνουν με την μεγαλοπρέπειά τους.
Τα εξωφρενικά αξεσουάρ είναι οικεία για τον κόσμο της Gucci. Ο δημιουργικός διευθυντής της Gucci, Alessandro Michele, επέλεξε να πάει σε άλλο επίπεδο την αισθητική της μεγάλης ιταλικής μπράντας. Έτσι για την καμπάνια «Άνοιξη /Καλοκαίρι 2020» επέλεξε να δώσει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αγέρωχα και επιβλητικά άλογα, δίνοντας έμφαση στην ελευθερία και την γοητεία που προσδίδουν.
Όσο για την φωτογράφιση της collection; Την ανέλαβε ο Έλληνας -διάσημος πια-φωτογράφος και σκηνοθέτης Γιώργος Λάνθιμος, ο οποίος αποτύπωσε τη νέα αυτή συλλογή σε εικόνες που αποπνέουν χρώματα και φως. Στη φωτογράφιση της νέας κολεξιόν του οίκου Gucci ο Γιώργος Λάνθιμος επιστρατεύει ως «ζωντανά αξεσουάρ» των μοντέλων, υπέροχα άλογα που σε καθηλώνουν με την μεγαλοπρέπειά τους.
Tο αποτέλεσμα είναι ένα υπέροχο κολάζ εικόνων στους δρόμους του Λος Άντζελες, αλλά και το εμβληματικό ξενοδοχείο Chateau Marmont. Τα άλογα αποτυπώνονται στον φακό σε διάφορα σημεία της πόλης (σε παραλίες, χώρους στάθμευσης,σε βενζινάδικα, ακόμη και μέσα σε αεροπλάνο), κάτω από το πρίσμα μιας μαγευτικής, αλλά συνάμα ανορθόδοξης, ματιάς. Όσο για τα ρούχα; Τα florals, paisley prints κάνουν αίσθηση ενώ το λογότυπο της Gucci, δίνει το παρόν με εντυπωσιακό τρόπο σε όλα τα ρούχα και τα αξεσουάρ.
Με τον πρωταγωνιστικό ρόλο των αλόγων στην καμπάνια, ο οίκος θέλησε να μεταφέρει το μήνυμα της ελευθερίας και της απενοχοποίησης στη μόδα. Εννοιολογικά εξάλλου, τα άλογα είναι το σύμβολο της ελευθερίας. Ευθυγραμμίζονται με την θέση της μπράντας για το 2020 που πρεσβεύει ότι «η δύναμη της μόδας σπάει τα στερεότυπα και τους κανόνες με την αυτοδιάθεση του προσωπικού στυλ», η φωτογράφιση είναι ύμνος στην ελευθερία.